צפו במקהלת הילדים "עוד יוסף חי" מצפת בביצוע מרגש

    איתי גדסי No Comments on צפו במקהלת הילדים "עוד יוסף חי" מצפת בביצוע מרגש

    מסיבת חג החנוכה המרכזית של ילדי ישיבת המתמידים "עוד יוסף חי" וילדי אבות ובנים של רשת "בני מרן" בצפת • צפו בביצוע המיוחד

    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע שיא של המחלקה לתרבות תורנית בעיר צפת, בראשות סגן ראש העיר הרב נהוראי לחיאני הי"ו. במסגרת אירועי חנוכה קיימה המחלקה עשרות אירועים כשבהם הפקת המחזמר "המלך והעני" של השחקן עופר הלוי. הצגת "הנותן לעייפה כוח" של המפיקה טלי אברהמי. באירועים אלו השתתפו מאות מתושבי העיר. מסיבת חג החנוכה המרכזית של ילדי ישיבת המתמידים "עוד יוסף חי" וילדי אבות ובנים של רשת "בני מרן" האירוע  התקיים ביום שני בהיכל התרבות בית יגאל אלון.

    הרב אליהו ביטון שליט"א רבה של מרום הגליל שהשתתף באירוע שיבח את סגן ראש העיר נהוראי לחיאני שעוד לפני שלוש שנים הגה את הרעיון ליזום הקמת ישיבת המתמידים "עוד יוסף חי" לע"נ הטהורה של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל.

    הפעילות עם ילדי התתי"ם מתקיימת בשעות אחה"צ עם אנשי חינוך וצוות מקצועי שמלמד ומסייע לתלמידים. במסגרת הלימודים יש לתלמידים חוג שירה ללימוד הבקשות, שנמסר על ידי החזן הדגול הר' שלמה שהרבני הי"ו.

    מקהלת ילדי "עוד יוסף חי" הדהימו את ההורים ואת הציבור הרחב שהגיע במיוחד לשמוע את המקהלה ששמה הולך לפניה -הופעת הבכורה של המקהלה הייתה לפני מספר חודשים במעמד "ועתה כתבו לכם" בהשתתפות הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א ובמעמד אישי ציבור. באירוע ייחודי זה מקהלת הילדים הפתיעה עם ביצוע של שירים מיוחדים שקשים לביצוע, האירוע נפתח בשיר שבחי ירושלים (ביצוע משה חבושה) והמשיכו עם השיר יה גמלך (לחן ציון יחזקאל).

    לאחר מכן הודה הרב לחיאני לצוות המסור שמלווה את התלמידים יום יום במשך כל השנה, למנהל ישיבות המתמידים הרב אמנון עמירה שעושה ימים ולילות למען ילדי העיר, למנהלי הסניפים הרב עודד נאמן והרב יוסף חיים אבאי, לרב אלעזר פינטו והרב דן אבוחצירא, להרב יעקב שרביט והרב יהושע פרץ, לרב שלמה שהרבני שמנחיל לתלמידים בצורה מקצועית את שירת הבקשות וממשיך את המסורת בדרך ישראל סבא.

    לאחר מכן המקהלה ביצעה את השירים: "אשמח ואהלל" (לחן יחיאל נהרי) "למה הקץ נסתם" ולסיום השיר "על לבבי מדרש בית נשיא".

    עוד השתתפו ילדי אבות ובנים של רשת "בני מרן" 13 סניפים ברחבי העיר בניהולו של הרב אלעזר פינטו הי"ו, לפני סיום האירוע התלמידים נהנו ממופע של להטוטן.



    0 תגובות