ראש עיריית צפת: "דורש לקבל עדיפות אסטרטגית"

המהדורה המרכזית No Comments on ראש עיריית צפת: "דורש לקבל עדיפות אסטרטגית"

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ב'מהדורה המרכזית' הערב בהגשת עו"ד אבי בלום: "אני צועק בלי סוף, המבנים שלנו לא עמידים בפני רעידת אדמה. בכל מאה שנה בערך צפת חווה אירוע כזה ואנחנו לא מוכנים". הבחירות המקומיות: "דיין לא קיבלתי את התמיכה של שלומי אמונים אבל אני מאמין שאקבל. כולם ראו את העשייה שלי בקדנציה האחרונה"

שוקי אוחנה עם ראש הממשלה. בעצרת תמיכה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה שוחח הערב עם עו"ד אבי בלום ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לפגיעת הרקטה מלבנון בבסיס הצבאי בעיר: "יום קשה מאוד. האירוע הקשה ביותר שחווינו בעיר מתחילת המלחמה. זה חריג מאוד. לא תמיד כיפת ברזל מצליחה ליירט ולמנוע את הפגיעה. צפת חייבת לקבל עדיפות אסטרטגית כי היא מאוימת יותר בגלל הבסיס הצבאי. מה-7 באוקטובר פעלנו בצורה סדורה ורמת השליטה וההיערכות שלנו גבוהה מאוד. בעניין המיגון עדיין יש עבודה רבה ואני קורא לממשלה לעשות את חלקה".

עוד אמר: "אני צועק בלי סוף, המבנים שלנו לא עמידים בפני רעידת אדמה. בכל מאה שנה בערך צפת חווה אירוע כזה ואנחנו לא מוכנים".

בהתייחסות לבחירות המקומיות אמר: "עדיין לא קיבלתי את התמיכה של שלומי אמונים אבל אני מאמין שאקבל. כולם ראו את העשייה שלי בקדנציה האחרונה".

האזינו



0 תגובות