השר ארדן בפרלמנט האירופי: לכו בעקבות ארה"ב

איתי גדסי No Comments on השר ארדן בפרלמנט האירופי: לכו בעקבות ארה"ב

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, נאם בפרלמנט האירופי: החלטה אמיצה שתיזכר לדורות. על פניו, ההחלטה חדשה ומקורית, אך גם טבעית לנו לגמרי – העיר ירושלים היא בירת ישראל כבר 3,000 שנה

ארדן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת ביקורו המדיני בבריסל, השר לנושאים אסטרטגיים ולביטחון הפנים גלעד ארדן נאם היום בפרלמנט האירופי בכנס לציון מאה שנים להצהרת בלפור.

השר ארדן ייצג היום את ישראל בכנס לציון מאה שנים להצהרת בלפור, שמקיימת הקואליציה למען ישראל בפרלמנט האיחוד האירופי בבריסל בשיתוף EIPA – הלובי הישראלי באירופה ובהשתתפות כ-200 חברים מכלל מדינות אירופה. בכנס שכותרתו "מהצהרת בלפור – למדינת הסטארטאפ – כיצד אירופה וישראל יכולות להיערך לעתיד משותף".

במהלך הכנס, השר ארדן התייחס בנאומו להצהרה הערב של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להכיר בירושלים כבירת ישראל ולהעביר את השגרירות ארה"ב לירושלים:" היום אנחנו מצפים להחלטה אמיצה שתיזכר לדורות. על פניו, ההחלטה חדשה ומקורית, אך גם טבעית לנו לגמרי- העיר ירושלים היא בירת ישראל כבר 3,000 שנה".

לאחר מכן, השר ארדן התייחס לאיומים מהעולם הערבי על ההצהרה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הערב: "היום, אנחנו שומעים כל מיני סוגי איומים: ארגון פת"ח וחמאס מאיימים באלימות וארדואן "הדמוקרט הדגול" מאיים בניתוק היחסים, ואני אומר לכם בצורה חד משמעית- האיומים הללו לא ירתיעו אותנו ,וגם לא צריכים להתריע את ארה"ב-משטרת ישראל וצה"ל ערוכים להתמודד עם כל התפתחות ואיום".

בנוסף לכך, השר ארדן התייחס לאפשרות שגם המדינות באירופה יעבירו את השגרירויות שלהם לעיר הבירה ירושלים:" מעבר השגרירות לירושלים יי9שלח מסר ברור לכל הטרוריסטים: המטרה שלכם להניע את היהודים מירושלים ייכשל- ירושלים הייתה ותמיד תהיה עיר הבירה שלנו".



0 תגובות