מרן הגר"ח קניבסקי על מצב הגראי"ל שטיינמן: "הוא ייצא מזה"

    איתי גדסי No Comments on מרן הגר"ח קניבסקי על מצב הגראי"ל שטיינמן: "הוא ייצא מזה"

    והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים: מרן הגר"ח קניבסקי התבטא בשבוע שעבר על מצב הגראי"ל שטיינמן: "הוא יצא מזה!" • למרן הגרי"ג אדלשטיין השיב הגר"ח כי "יש להתחזק בהרבצת התורה"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפור מעניין מובא השבוע ממעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, על השבוע שעבר בו צעק כל העולם היהודי בתחנונים אל ה' בתפילה ותחינה לרפואתו השלימה של מרן רבי אהרן יהודה ליב בן גיטל פיגא שליט"א. כשביום רביעי האחרון היה מאוד לא טוב, ובחסדי השם התקבלו התפילות ושומע כל תפילה קיבל שוועתנו וב"ה יצא מכלל הסכנה הגדולה בה היה.

    על פי המובא בעלון השבועי "דברי שיח" קודם עצרת התפילה הגדולה שהתקיימה בבית מדרשו של מרן הגר"ח -"לדרמן" ועל פי הוראתו, ביום רביעי האחרון עלה מרן הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א אל מרן הגר"ח קניבסקי, וסיפר כי הגיע במיוחד כדי להשתתף בעצרת התפלה לרפואת מרן הגראי"ל, ושאל ברוב ענוותנותו את הגר"ח קניבסקי "במה סבור מרן שליט"א כי עלי להתחזק".

    הגר"ח השיב לו כי יש להתחזק בהרבצת התורה, ואכן מרן הגרי"ג השיב כי ישתדל להרבות בזה למעלה מכוחותיו בעז"ה.

    לא רבים יודעים, אך באותם ימים הגיעו אל ביתו של הגר"ח קניבסקי מכל רחבי העולם שאלות על חיזוקים שונים, כמה זמן להתפלל ואיפה. באותו יום התבטא הגר"ח קניבסקי "הוא ייצא מזה!' והוסיף את דברי המדרש אותו רגיל להזכיר בנוגע למרן הגראי"ל, כי הקב"ה מוסיף לצדיקים שנות חיים ואפילו אם נגזר ח"ו, אצל הצדיקים הקב"ה מוסיף.



    0 תגובות