חדשות התיירות: טיסות, סרי כשר וכל מה שחדש בתיירות

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: טיסות, סרי כשר וכל מה שחדש בתיירות
    אילוסטרציה
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    40 שנה לסאן דור
    באירוע לציון 40 שנה לסאן דור, הכריז מנכ"ל החברה מיקי שטרסבורגר כי בקיץ 2018 מתכננת סאן לפעול לראשונה בשני קווים סדירים חדשים לאי קורסיקה שבצרפת ולסיציליה באיטליה. האירוע נערך בקמפוס אל על בנתב"ג בהשתתפות ראשי אל על וסאן דור לדורותיהם.

    רשת Six senses נכנסת לראשונה לישראל
    קבוצת כרמי הערבה חתמה הסכם עם רשת מלונות היוקרה Six senses על תפעול המלון המדברי אקולוגי שנבנה בנגב בחמש השנים האחרונות. המלון ממוקם בחבל ארץ בראשיתי המשתרע על גבעה הצופה על היופי הטבעי והמכשף של הרי אדום, כ-60 ק"מ צפונית מאילת. המתחם פרוס על פני 188 דונם ויכלול 65 חדרי אירוח, ספא, בריכות שחייה, חללים רב תכליתיים, חוות גמלים, מרכז פעילויות מדברי ועוד. למתחם האירוח תקן בנייה ירוקה, הוא נבנה ותוכנן תוך הבנה וחשיבה אקולוגית המותאמת לאקלים ולנוף המדברי.

    נתגלה כלי חרס דמוי עוף מלפני 1,500 שנה
    במהלך חופשה בחג הסוכות בכנרת, טל פסטמן מירושלים ראתה חפץ משונה בין חלוקי הנחל, שנראה שונה מעט מיתר האבנים בשטח. היא שפשפה את הבוץ שהיה דבוק לחפץ, וחשפה, להפתעתה, את הכלי המיוחד.

    ד"ר עדי ארליך, מרצה בכירה בחוגים לארכיאולוגיה ותולדות האומנות באוניברסיטת חיפה אומרת "נראה שהכלי דמוי תרנגול או עוף אחר והימצאות כלי כזה על חוף הכנרת עשוי לרמז על הימצאות קבר בקרבת מקום, או על מטען של אוניה טרופה ששקעה בכנרת בדרכה עם החפצים שעליה".

    חבילות סקי כשר
    חברת אשת טורס מציע הדרכה לילדים (7-12) צמודה בעברית בקבוצות קטנות (יש לבדוק את זמינות ההדרכה מראש) באתרי סקי. באשת טורס מציעים מגוון חבילות סקי באתר הסקי בנסקו בבולגריה, שזוכה כל שנה בתואר אתר הסקי הטוב ביותר בבולגריה ונחשב לאחד האתרים האיכותיים והמשתלמים במזרח ומרכז אירופה.

    חבילה ל-4 לילות במלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון כשר, כולל סקי פס וציוד סקי עם טיסות באל-על, תעלה 649 אירו (לאדם בחדר זוגי, מגוון תאריכים בחודשים ינואר ופברואר). טיול מאורגן סקי לצעירים ל – 7 לילות על בסיס חצי פנסיון, כולל סקי פס, ציוד סקי ומדריך צמוד תעלה 799 אירו (בחדר זוגי, בתאריכים 12-19.1.18). באשת טורס מציעים גם חבילות לאתר הסקי בורובץ בבולגריה, במחירים שפויים. חבילה לבורובץ ל – 4 לילות במלון 4 כוכבים מפואר על המסלולים על בסיס חצי פנסיון כולל סקי פס, ציוד סקי והדרכה, תעלה 569 אירו לאדם בחדר זוגי, בתאריכים 21-25.3.18).

    עצרו בתחנת הרכבת ההיסטורית של צמח
    במתחם תחנת הרכבת ההיסטורית של צמח, המרכז ללימודי ארץ ישראל של המכללה האקדמית כנרת, התקיים השבוע כנס לציון מאה שנים למלחמת העולם הראשונה בישראל. במהלך האירוע, ניטע גן זיכרון לזכרם של 19 לוחמי הפרשים האוסטרלים אשר נפלו בקרב לכיבוש תחנת הרכבת של צמח ונערכה "הסתערות רכובה של פרשים" על מבני התחנה, הסתערות המדמה את הקרב ההירואי לכיבוש התחנה ב 25.9.1918.

    מלון חדש הפונה לדור החדש
    רשת מלונות דן, הודיע השבוע, על הקמת מלון חדש הפונה לדור החדש של צרכני המלונות בעולם ובארץ: LINK hotel & hub. המלון החדש ממוקם בשדרות שאול המלך בתל אביב בסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, בית החולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור, מציע 94 חדרים ב-8 קומות וייפתח לקהל הרחב בתחילת 2018.

    LINK hotel &hub המותג החדש של חברת מלונות דן מציע קונספט של מלון הפונה לדור החדש של התיירים ואנשי עסקים ומשלב מענה לסדרי עדיפויות השונים של דור זה כגון: חלל עבודה משותף, אווירה לא פורמלית ואמנות אורבנית בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לאורח לבצע בעצמו חלק גדול מהפעולות במלון כגון: צ'ק אין, צ'ק אאוט ושירותים אחרים. בנוסף, המלון יציע גם שירותי אוכל ושתייה, חדרי ישיבות, חדר כושר וספא.

    מלונות דן הסבה את המבנה ששימש בעבר כמטה של חברת עמידר, למלון עדכני וחדשני בהשקעה של כ-40 מיליון ₪



    0 תגובות