"האירוע מאחורינו": הניצחון הישראלי והתגובה הצפויה

מהדורת הבוקר No Comments on "האירוע מאחורינו": הניצחון הישראלי והתגובה הצפויה

"ישראל תגיב, אבל לא בשעות הקרובות וכנראה לא בימים הקרובים": הפרשן הצבאי קובי פינקלר מסכם את המתקפה האיראנית שנכשלה והתגובה הישראלית הצפויה: "האירוע מאחורינו, עדיין לא חוזרים לשיגרה מלאה כי רוצים לוודא שאין שרידי רקטות וכטב"מים שעדיין יכולים לגרום חלילה נזק"

צילום: נתי שולמן
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר מסכם את אירועי הלילה הדרמטי ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "25 טילי שיוט יורטו ע"י חיל האוויר, הרחק משטחה של ישראל מטוסי חיל האוויר סיכלו את הסיכון הזה בהצלחה מלאה, אחת הזירות המשמעותיות שאיראן בוחנת היא תגובת ארה"ב ותמיכתה בישראל. אני משוכנע ויודע שחלק מתוכניות התקיפה באיראן מבוססות על סיוע אמריקאי, אפילו רק מטוסי תדלוק שיסייעו משמעותית לצה"ל. מי שחיסל את סולימאני היו האמריקאים".

ומה הלאה? "ישראל תגיב, אבל לא בשעות הקרובות וכנראה לא בימים הקרובים. עובדה שפתחו את נתב"ג לפעילות מלאה. גורם בצה"ל אומר כי אין סיבה שהאיראנים לא יחוו את הלחץ והדריכות מפני תגובה ישראלית, לפחות כפי החשש בישראל לאורך השבוע האחרון".

ובינתיים: "האירוע מאחורינו, עדיין לא חוזרים לשיגרה מלאה כי רוצים לוודא שאין שרידי רקטות וכטב"מים שעדיין יכולים לגרום חלילה נזק".

האזינו לדברים



0 תגובות