מתנדבי איחוד הצלה הפעילו את בית האבות בג'ורג'יה

    אשר גרייבר No Comments on מתנדבי איחוד הצלה הפעילו את בית האבות בג'ורג'יה

    הוריקן אירמה: הדרכים בג'ורג'יה נחסמו ומשלחת הסיוע הישראלית הפעילה את בית האבות

    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משלחת IRC של קרן ישראלייף, המורכבת ממתנדבי יחידות החילוץ ואיחוד הצלה, סייעו אתמול (שני) בהפעלת בית האבות "בקינגהם סאוט", שנמצא בסוואנה ג'ורג'יה.

    חברי המשלחת יצאו במוצ"ש מישראל במטרה לסייע לקהילות היהודיות בארה"ב שנפגעו מהוריקן אירמה. "כשהגענו לסוואנה פנו אלינו מהקהילה היהודית ואמרו שבית האבות 'בקינגהם סאוט' מנותק מחשמל ובגלל שהדרכים חסומות הצוות הרפואי לא יכול להגיע", מספר מוטי אלמליח, מנהל אגף דוברות והסברה באיחוד הצלה ודובר משלחת IRC של קרן ישראלייף. "יצאנו בשיירה לבית האבות ועזרנו להפעיל את המקום. חלק מחברי המשלחת הם חובשים ופרמדיקים וסייענו לצוות המצומצם שהיה במקום במשימות רפואיות עד שהדרכים נפתחו ושאר העובדים הצליחו להגיע למקום".

    ריטה סלאטס, מנהלת בית האבות "בקינגהם סאוט", הודתה לחברי המשלחת מישראל. "ההוריקן הכה בנו וחיכינו לצוות מישראל שיגיע לכאן לעזור לנו. יש לנו כ-90 דיירים בבית האבות בגילאים שבין 60 ל-104 ואנו מודים להם על העזרה משום שכאשר יש סופה, עצים נופלים על הדרך ומונעים מהעובדים להגיע. חברי משלחת 'ישראלייף' עזרו לנו עם הדיירים המבוגרים, החל מהחלפת בלון חמצן ועד עזרה לדיירים לרדת למטה ללובי של הבית. אני מודה למתנדבים מאוד שהגיעו לעזור". יאטה טורק, בת ה-100, דיירת בבית האבות בקינגהם סאוט אמרה: "הגיעו מתנדבים מישראל לעזור לנו בדיוק כשבאמת היינו צריכים את העזרה. לכן אנו מודים להם".



    0 תגובות