למבינות בלבד: קרונאטס קרם שקדים ורדים וג'לי פטל

    סיגלית טויטו 5 Comment on למבינות בלבד: קרונאטס קרם שקדים ורדים וג'לי פטל

    לפעמים צריך להשקיע זה אומר להקדיש איזה שעתיים במטבח לדברים קצת שונים • זה עושה את החיים מענינים ומגוונים יותר והכי חשוב יש לזה ריח של וורדים נפלא • היידה לעבודה

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרונאטס קרם שקדים ורדים וג'לי פטל 

    המצרכים:

    לתחרה אכילה:

    משחת שוגרוויל מוכנה לשימוש

    משטח סיליקון עם דוגמא רצויה

    קלף למריחת השוגרוויל

    לעוגיות פיסטוק שקדים:

    בצק חיצוני

    150 גרם חמאה או מרגרינה

    50 גרם קמח לבן

    נייר אפייה בגודל 20 * 30

    לבצק פנימי

    145 גרם קמח

    90 מ"ל מים קרים

    45 גרם חמאה

    2 גרם מלח

    ½2 מ"ל חומץ

    נייר אפייה בגודל 10 * 15

    לקרם סחלב

    1 מיכל שמנת מתוקה להקצפה

    3 כפות אבקת פודינג וניל

    2 כפות אבקת סחלב

    3 כפות סוכר לבן

    לקרם ג'לי פטל ורדים

    ½ כוס מחית פטל

    ¼ כוס שמנת מתוקה

    ½ שקית אבקת ג'לי פטל

    3 טיפות מי ורדים

    לקרונאטס

    3 כוסות קמח

    12 גרם שמרים יבשים

    ½ 1 כוס חלב

    5 כוסות סוכר

    2 כוסות סירופ מייפל

    ½ כפית שטוחה של מלח

    לקיפולים

    250 גרם חמאה או מרגרינה

    לקרם שקדים מי ורדים

    1 כוס אבקת שקדים טחונים

    ¼ כוס סירופ סוכר

    2 כפיות מי ורדים שטוחות

    פונדנט מוכן לבן וצבע מאכל טבעי ורוד

    לקישוט איזומלט

    אבקת איזומלט

    שברי פיסטוקים ושקדים

    אופן ההכנה:
    תחרה אכילה

    מורחים את משחת השוגרוויל על משטח הסיליקון בעזרת קלף, מכניסים לתנור שחומם מראש ל – 180 מעלות, ואופים למשך 8 – 12 דקות עד לייבוש, מקררים את משטח הסיליקון ל- 120 מעלות, מקלפים את השוגרוויל האפוי ממשטח הסיליקון ומניחים על צלחת הגשה.

    עוגיות פיסטוק שקדים

    מעבדים את חומרי הבצק החיצוני ומשטחים על נייר אפייה, מכניסים את הבצק להקפאה עד להתקשות מלאה, במעבד מזון מעבדים את חומרי הבצק הפנימי ומורחים על נייר אפייה ומכניסים להקפאה, לאחר ההקפאה שמים את הבצק החיצוני במרכזו את הבצק הפנימי ומקפלים את שולי הבצק החיצוני על הפנימי, מסירים את נייר האפייה החיצוני מקמחים ומרדדים את הבצק שהעלים כלפי חוץ למלבן ארוך, מקפלים לשלושת רבעי ושלוש, ומחזירים למקרר לחצי שעה, מוציאים מהמקרר. על גבי משטח עבודה מקומח, מרדדים שוב את הבצק למלבן ארוך, ומקפלים לשלושת רבעי ושליש, מחזירים למקרר לחצי שעה נוספת, ומרדדים לריבוע, מפזרים על חצי מהריבוע שקדים מולבנים ופיסטוקים גרוסים, ומקפלים את הבצק ללא האגוזים על החצי עם האגוזים, ומרדדים לעובי 2 ס"מ, בעזרת רינג בגודל הרצוי קורצים עיגולים, ומכניסים את העוגיות למקרר למשך חצי שעה, בתנור שחומם מראש ל – 190 מעלות, מכניסים את העוגיות מהמקרר, ואופים למשך 15 דקות עד להשחמה מוציאים מן התנור ומניחים לקירור.

    קצפת סחלב

    מקציפים את השמנת המתוקה עם אבקת הפודינג וניל, הסחלב, והסוכר, עד להיווצרות קצפת יציבה, מכניסים לשקית זילוף עם צנתר ומכניסים את הקצפת לקירור.

    ג'לי פטל ורדים

    מחממים על אש קטנה את מחית הפטל עם השמנת המתוקה עד לסף רתיחה, מסירים מהאש ומוסיפים את אבקת ג'לי פטל ומי הוורדים, מכניסים לשקית זילוף ומניחים במקרר לקירור.

    שקדים ומי ורדים

    מערבבים את אבקת השקדים ותמצית הוורדים, מוסיפים בהדרגה מסירופ הסוכר עד לקבלת ממרח לא יציב ולא דליל.

    סירופ מי ורדים

    מרתיחים את הסוכר, המים ומי הורדים.

    הכנת הקרונאטס

    מעבדים את כל חומרי הבצק לבצק חלק ואחיד, במרגרינה נעשה שימוש רק בשלב הקיפולים, עוטפים את הבצק בניילון נצמד ומכניסים אותו למקרר למשך לילה, מרדדים את המרגרינה או החמאה בין 2 ניירות אפייה לגודל 10 – 15 מ"מ ומקררים, לאחר שהבצק נח למשך לילה, מוציאים את הבצק ומרדדים לריבוע בגודל 20 * 30, בתוכו מניחים את ריבוע המרגרינה או החמאה ומקפלים לצורת מעטפה, מרדדים למלבן ארוך ומקפלים ל- 3, ומכניסים למקרר לחצי שעה מנוחה, מוציאים את הבצק ומרדדים שוב למלבן ומקפלים ל – 3, ומחזירים לחצי שעה למקרר, מוציאים מהמקרר את הבצק ומרדדים אותו לעובי של 5 ס"מ, בעזרת רינג בגודל 8, קורצים עיגולים, בעזרת רינג מספר 2 קורצים עיגול נוסף במרכז העיגול הגדול, מתפיחים את הבצק עד שהבצק מכפיל את נפחו, מטגנים בשמן עמוק עד להשחמה ומוציאים לנייר סופג.

    קישוט איזומאלט

    מפזרים את אבקת האיזומלט על גבי נייר אפייה, ומעליה מפזרים את שברי הפיסטוקים והשקדים, מניחים מעל נייר אפייה נוסף, מכניסים לתנור שחומם מראש ל- 190 מעלות עד להמסה של האבקה.

    אופן הרכבת המנה

    על צלחת הגשה מניחים את מפת התחרה,עליה מניחים עוגיות שקדים ופיסטוק, על העוגייה מזלפים מקרם הסחלב וג'לי פטל ורדים, מניחים מעל עוגייה נוספת ומפדרים באבקת סוכר, טובלים את הקרונאטס בסירופ סוכר, ולאחר מכן בפונדנט לבן ומקשטים מעט בוורוד, ממלאים את הקרונאטס בקרם שקדים וג'לי פטל, מניחים מעל לקרונאטס את קישוט האיזומלט.



    5 תגובות

    מיין תגובות