"מה שונה ילד עם פיגור חרדי מחילוני? יש פה לימודי ליבה?"

יש לנו סגן שר במשרד החינוך שפעל להקמת הוועדה, והוא לוקח על עצמו גם לעקוב אחרי פעילות הוועדה עד להגשת המסקנות
אבי יעקב No Comments on "מה שונה ילד עם פיגור חרדי מחילוני? יש פה לימודי ליבה?"

חיים ביטון: יש ראש עיר מסויים שלא רוצה בית ספר חרדי בתחומו, והוא באופן שרירותי לא מאשר רשיון לבית הספר -שנה וחצי אנחנו לא יכולים לשלם משכורת למורים בבית הספר • אבידן: "בגלל שעו"ד נדב עשאהל היה בעבר יועמ"ש של ש"ס הוא נפסל"

צילום: ליפא מוזר
יש לנו סגן שר במשרד החינוך שפעל להקמת הוועדה, והוא לוקח על עצמו גם לעקוב אחרי פעילות הוועדה עד להגשת המסקנות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהדורה המרכזית עם אבי מימרן עלו לדיון תקנות רישוי המוסדות שעליהן כמעט ואירע משבר קואליציוני עם יהדות התורה.

העיתונאי שמעון ברייטקופף דיווח כי "מדובר במצוקה קשה של מוסדות החינוך, אפליה בלי הגיון. הגיע הזמן להרים את הכפפה, הנציגים החרדים צריכים ללמוד מבנט וכחלון איך דורשים קיום הסכם קואליציוני".

יהודה אבידן סיפר כי "שחתמנו את ההסכם הקואליציוני סוכם על הרכב הוועדה. בגלל שעו"ד נדב עשאהל היה בעבר יועמ"ש של ש"ס הוא נפסל, זה הליך מעוות". דוד שרפר גילה: כמנהל פורום מוסדות המוכש"ר, המצוקה שלנו קשה לא פחות ממצוקת הרישוי, למה לא דרשו באותה נשימה את ביטול תקנות פירון בנושא המוכש"ר?

מהכ"ל רשת החינוך של ש"ס חיים ביטון הביא דוגמא מהיום: יש ראש עיר מסויים שלא רוצה בית ספר חרדי בתחומו, והוא באופן שרירותי לא מאשר רשיון לבית הספר, ובגלל זה כבר שנה וחצי אנחנו לא יכולים לשלם משכורת למורים בבית הספר הזה. ואני שואל: למה זה קשור לראש עיר? איפה משרד החינוך?

חיזק את דבריו יצחק גולדקנופף שקרא: אפליית החינוך החרדי עוברת באופן אחיד בכל תחום שקשור למשרד החינוך. למשל בחינוך המיוחד יש לחרדים בירוקרטיה וקשיים שאין למוסד חינוך מיוחד רגיל. למה? מה שונה ילד עם פיגור חרדי מחילוני? מה השוני? יש פה לימודי ליבה?

את הדיון סיכם ח"כ מנחם אליעזר מוזס שהזכיר: יש לנו סגן שר במשרד החינוך שפעל להקמת הוועדה, והוא לוקח על עצמו גם לעקוב אחרי פעילות הוועדה עד להגשת המסקנות.



0 תגובות