השר כחלון: לא מקובלת עליי אמירה של ראש עיר ש'אצלי לא יהיו חרדים'

    אני ביחסים מעולים עם הפוליטיקאים החרדיים, ליצמן ודרעי. איציק כהן סגני הוא קוסם, כל בעיה שקיימת הוא יודע לפתור. יש חילוקי דעות לפעמים, זו הכנסת. היא נועדה כדי להציף מחלוקות ולמצוא פתרונות
    אבי יעקב 1 Comment on השר כחלון: לא מקובלת עליי אמירה של ראש עיר ש'אצלי לא יהיו חרדים'

    קואליציה: הממשלה יציבה, אין בחירות באופק למרות שיהיו משברים עם הבית היהודי ואולי עם סיעות נוספות • "יש לי משפט אחד לומר לעובדי רשות השידור: אני לא אפקיר אתכם" • ומה עם הדרישות של ליצמן?

    כחלון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    אני ביחסים מעולים עם הפוליטיקאים החרדיים, ליצמן ודרעי. איציק כהן סגני הוא קוסם, כל בעיה שקיימת הוא יודע לפתור. יש חילוקי דעות לפעמים, זו הכנסת. היא נועדה כדי להציף מחלוקות ולמצוא פתרונות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר משה כחלון שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית של קול חי והצהיר כי הוא "מתחייב שמחירי הדירות בישראל ירדו. ברגע שיש היצע ומחיר הקרקע אפס – התוצאה תהיה ירידה במחיר הדירות".

    בקריצה לציבור המאזינים אמר כי "הציבור החרדי הוא חלק מהחברה בישראל, אני לא אמנה את שמות ראשי הערים שמפלים חרדים, לא מקובלת עליי אמירה של ראש עיר: אצלי לא יהיו חרדים".

    על עיסקת מובילאיי הוא ניבא כי היא "תביא עוד תקציבי רווחה, חינוך, בריאות. אין קשר בין העיסקה לבין ההודעה שלי על הורדת המיסים. ראש הממשלה אולי לוקח קרדיט אבל זו זכותו. הוא ראש הממשלה".

    אני ביחסים מעולים עם הפוליטיקאים החרדיים, ליצמן ודרעי. איציק כהן סגני הוא קוסם, כל בעיה שקיימת הוא יודע לפתור. יש חילוקי דעות לפעמים, זו הכנסת. היא נועדה כדי להציף מחלוקות ולמצוא פתרונות.

    לגבי דרישת השר ליצמן לביטוח סיעודי אמר כי "ההבטחה בהסכם הקואליציוני היא שיוקם צוות שיגבש את החוק. הצוות הזה התיישב לראשונה באיחור רב רק לפני כחודש".

    ומה קורה בקואליציה? "הממשלה יציבה, אין בחירות באופק למרות שיהיו משברים עם הבית היהודי ואולי עם סיעות נוספות".

    אולי היציבות הזו היא בזכות תקציב הישיבות שהגיע השנה לשיא של כל הזמנים?
    כחלון: אני גאה שיש כסף לכולם, אתה רוצה, תקרא לזה סיעתא דשמיא.

    ולסיום? יש לי משפט אחד לומר לעובדי רשות השידור: אני לא אפקיר אתכם! הבטחה שלי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בלבלן, איפה היית בשנתיים האחרונות? אתה זה שיכול ולא משנה את היחס של ראשי העיר הגזענים. כולל ראש מועצת חריש שעושה הכל לדחות את החרדים.