"תלמידי החינוך החרדי הם השקופים של משרד החינוך"

    אם אלו הנתונים שהצליח משרד החינוך לאסוף על הנעשה בחינוך החרדי המסקנה ברורה עבור משרד החינוך התלמידים החרדים הם שקופים היחס אליהם הוא כאל סרח עודף
    שלמה בן יוסף 3 Comment on "תלמידי החינוך החרדי הם השקופים של משרד החינוך"

    98 תלמידים הורחקו לצמיתות מבתי הספר בשנת תשע"ו • מנתוני משרד החינוך עולה שרק 8 תלמידים הורחקו לצמיתות ממערכת החינוך החרדית • מרגי: "הנתונים אינם מתכתבים עם המציאות"

    ח"כ יעקב מרגי צילום: יעקב כהן
    אם אלו הנתונים שהצליח משרד החינוך לאסוף על הנעשה בחינוך החרדי המסקנה ברורה עבור משרד החינוך התלמידים החרדים הם שקופים היחס אליהם הוא כאל סרח עודף
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "משרד החינוך רואה בתלמידי החינוך החרדי סרח עודף הם השקופים של הנהלת משרד החינוך" כך אמר היום (ג) ח"כ יעקב מרגי יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט בתום דיון שעסק בדיווח השנתי לחוק זכויות התלמיד.

    לפי סעיף 6 לחוק זכויות התלמיד מחויב שר החינוך למסור לוועדת החינוך דיווח על מספר הרחקות התלמידים לצמיתות שבוצעו במערכת החינוך. בשנת 2016 ביקש יו"ר הוועדה ח"כ יעקב מרגי להגיש לו דו"ח מפורט הכולל נתונים ופילוחים לפי מגזרים בשנת תשע"ו הורחקו 98 תלמידים לצמיתות מבתי הספר.

    מנהלת היחידה לאקלים מיטבי וצמצום במשרד החינוך הגב' הילה סגל הציגה בפני חברי הוועדה דו"ח מפורט ובו התפלגות הנתונים לגבי תלמידים שהורחקו לצמיתות בשנת תשע"ו ממנו עולה שבמגזר החרדי הורחקו רק 8 תלמידים לצמיתות הדו"ח מדבר על כלל התלמידים בחינוך החרדי שאליהם מתייחס חוק חינוך מדובר בגילאי 18-3.

    ח"כ יעקב מרגי אמר :"מדובר בנתון שאינו משקף את המציאות. ואם אלו הנתונים שהצליח משרד החינוך לאסוף על הנעשה בחינוך החרדי המסקנה ברורה עבור משרד החינוך התלמידים החרדים הם שקופים היחס אליהם הוא כאל סרח עודף. לא ניתן להציג נתון שאינו מתכתב עם המציאות" אמר יו"ר ועדת החינוך ח"כ מרגי.

    לאור הנתונים שהוצגו בפני יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי. קרא ח"כ מרגי למשרד החינוך לבדוק את ההרחקות לצמיתות גם במוסדות החינוך החרדיים של המוכר שאינו רשמי. הוא קרא למשרד החינוך –להכין מסמך מעמיק לגבי הרחקות במוסדות חינוך חרדיים שיכלול את כל התלמידים שחל עליהם חוק חינוך חובה



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אין אויב יותר גדול ממרגי לחינוך החרדי! הוא פשוט לא מצליח להסתיר את האכזבה שלא מצא חומר פופלארי נגד החינוך החרדי
      ובא הטענות על כך למשרד החינוך ומבקש עוד להתנקם בחינוך החרדי!
      הקולר תלוי על צווארו של דרעי! כל מי שהצביע ש"ס ידע שהשלוחים שלו משתלחים החינוך החרדי וקמים להחריבו!
      מדובר בסוג של מוג לב מהסוג היותר גרוע, מרגי לא מצליח למנוע את האפליה שהחינוך החרדי מופלה לעומת הממלכתי, שם הוא מתגלה במלא חולשתו, ובכדי לכפות על זה הוא מנסה לגייס כותרות על חשבון הציבור ששלח אותו!
      בושה וחרפה!

      1. מנהל מוסד טוקבקיסט,
        מרגי הוא אולי היחיד שלא עובד אצלכם וקצת דואג לציבור.