ליברמן: "השיח המתנהל כרגע בנושא דוח המבקר הוא שיח פוליטי"

"צה״ל ומערכת הביטחון עוסקים בהפקת לקחים ובתיקון מה שצריך כבר מיום למחרת המבצע. יש לנו צבא חזק והמוכנות של הצבא הסדיר ושל חיילי המילואים היא מן הטובות שהיו בעשורים האחרונים"
איתי גדסי 1 Comment on ליברמן: "השיח המתנהל כרגע בנושא דוח המבקר הוא שיח פוליטי"

שר הביטחון אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו: "השיח המתנהל כרגע בנושא דוח המבקר הוא שיח לא ענייני אלא שיח פוליטי שוגע בביטחון מדינת ישראל" • בנוגע לירי הרקטות מעזה אמר ליברמן: "מציע לחמאס לקחת אחריות ולהירגע"

צילום: Dana Shraga
"צה״ל ומערכת הביטחון עוסקים בהפקת לקחים ובתיקון מה שצריך כבר מיום למחרת המבצע. יש לנו צבא חזק והמוכנות של הצבא הסדיר ושל חיילי המילואים היא מן הטובות שהיו בעשורים האחרונים"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"השיח המתנהל כרגע בנושא דוח המבקר הוא שיח לא ענייני אלא שיח פוליטי שלא תורם לביטחון ואפילו להפך – פוגע בביטחון מדינת ישראל". את הדברים אמר היום (שני) שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בישיבת סיעת ״ישראל ביתנו״.

לדבריו: "צה״ל ומערכת הביטחון עוסקים בהפקת לקחים ובתיקון מה שצריך כבר מיום למחרת המבצע. יש לנו צבא חזק והמוכנות של הצבא הסדיר ושל חיילי המילואים היא מן הטובות שהיו בעשורים האחרונים. כל ההודעות של הפוליטיקאים בימים האחרונים לא עסקו בהפקת לקחים אלא בסגירת חשבונות ובהאשמות הדדיות. הדו״ח צריך לשמש לנו כדירקטיבה להפקת לקחים והכנסת השיפורים הנדרשים ולא לחיסול חשבונות. אני מקווה שנשכיל לעבור מויכוח פוליטי לדיון ענייני על מה צריך לשפר״.

‏בנוגע לירי הרקטה ותקיפת צה״ל היום בעזה אמר השר ליברמן: ״אין לנו שום כוונה ליזום מהלך צבאי בעזה אבל אין לנו כוונה גם לספוג טפטופים. מציע לחמאס לקחת אחריות ולהירגע"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ודאי שפוליטי! כל העסק הזה של הצבא הוא עסק פוליטי (כור היתוך בלעז)
    דרך הצבא רוצים לכפות על החרדים את שינוי אורח חייהם! ומה זה אם לא פוליטי?