גלנט: "הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד איראן"

קובי פינקלר No Comments on גלנט: "הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד איראן"

שר הביטחון גלנט בסוללת חץ 3: ״ידענו את אחד הלילות הדרמטיים ביותר, בזכות פעולת הכנה מתמשכת הבאנו תוצאות מרשימות. יש לנו הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד האיום החמור מטהרן״

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (ראשון) בסוללת חץ שהשתתפה הלילה בבלימת ההתקפה האירנית, ושמע מהמפקדים בשטח על אירועי הלילה והערכות הכוחות להמשך. כמו כן סייר שר הביטחון יחד עם שגריר ארה״ב בישראל בחמ״ל ההגנה האווירית המשותף לצבאות.

בביקור השתתפו מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר, ראש מפא״ת תת אלוף (מיל׳) ד״ר דני גולד, מפקד מערך ההגנה האווירית תת אלוף גלעד בירן וראש מנהלת ״חומה״ במשרד הביטחון משה פתאל.

שר הביטחון גלנט אמר בתום הביקור: "ישראל ידעה אמש את אחד הלילות הדרמטיים ביותר שפגשנו מאז ומעולם – מאות טילים מסוגים שונים נורו על מדינת ישראל ובהם למעלה מ-100 טילים בליסטים שנורו מאיראן, כל אחד מהם עם מאות קילוגרמים של חומר נפץ״.

״פעולת ההכנה המתמשכת שעשינו יחד עם שותפנו האמריקנים הביאה לתוצאות המרשימות ביותר. צה"ל נערך, התכונן, באמצעות המערכים הקרקעיים, האוויריים, המודיעין והגופים האחרים״.

״יחד עם ארה״ב ומדינות נוספות, הצבנו ברית חזקה ועוצמתית, בתיאום ובסנכרון בין מערכי הביטחון של מדינת ישראל, ארצות הברית והשותפים שלנו. התוצאה היא בלימה מוחלטת של האיומים למעט שוליים מאוד מאוד קטנים, ואני רוצה לומר בהיבט הזה כל הכבוד למערכת הביטחון, כל הכבוד לצה"ל וכל הכבוד לשותפים שלנו״.

״יש לנו כאן הזדמנות לייסד ברית אסטרטגית כנגד האיום החמור הזה של איראן, שמאיימת לשים על הראשים של הטילים האלה חומרי נפץ גרעיניים, הדבר הזה יכול להיות איום חמור ביותר. ארה"ב, ישראל ובעלות הברית שלה עומדים כתף כתף להגן כנגד האיום הזה".



0 תגובות