אבנים, מטפי כיבוי, צבע וקרשים הושלכו על השוטרים • הפינוי הסתיים

    עד כה שמונה שוטרים נוספים נפצעו במהלך הכניסה למתחם, שמתווספים ל-24 שוטרים שנפצעו עד כה
    בנצי לייזרוביץ 7 Comment on אבנים, מטפי כיבוי, צבע וקרשים הושלכו על השוטרים • הפינוי הסתיים

    השלכת אבנים, מטפי כיבוי, בקבוקי צבע קרשים ואמצעים נוספים לעבר השוטרים • שמונה שוטרים נוספים נפצעו במהלך הכניסה למתחם • ארדן: המתבצרים בבית הכנסת חוליגנים • פינוי האנשים האחרונים באזור מתבצע עכשיו

    עד כה שמונה שוטרים נוספים נפצעו במהלך הכניסה למתחם, שמתווספים ל-24 שוטרים שנפצעו עד כה
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90

    ״משטרת ישראל השלימה את המשימה שהוטלה עליה לפינוי הישוב עמונה מתושבים ומאנשים נוספים בהתאם להחלטת בית המשפט ולהנחיית הדרג המדיני, על מנת לאפשר לצה"ל ומשרד הבטחון לפנות את הבתים והתשתיות״.

    המשטרה פינתה את כלל תושבי הישוב למדרשה בישוב עופרה. בנוסף, הרחיקה המשטרה למעלה מ- 1,000 אנשים שהגיעו למקום חלקם, על מנת להזדהות עם המתיישבים, חלקם על מנת למחות וחלקם, על מנת לנסות למנוע את פינוי הישוב בכח.

    בכך, השלימה המשטרה את המשימה שהוטלה עליה וסיימה את תפקידה במבצע הכולל. כ-13 צעירים נעצרו לאחר שהפרו את הסדר במקום והשתמשו באלימות כנגד השוטרים.

    במהלך המבצע, שהחל אתמול בשעות הבוקר, נפצעו כ- 60 שוטרים, חלקם טופלו במקום וחלקם פונו לקבלת טיפול בבתי החולים באזור. כל השוטרים שנפצעו מוגדרים כעת במצב קל, וחלקם אף חזרו כבר לפעילות מבצעית.

    בעוד פעולות הפינוי נמשכות והאלימות משני הצדדים גוברת, במהלך הכניסה למתחם השוטרים נתקלו בהתנגדות קשה שכללה השלכת אבנים, מטפי כיבוי, בקבוקי צבע  קרשים ואמצעים נוספים לעבר השוטרים, בתגובה המשטרה פיזרה גז בבית הכנסת והחלה בהשתלטות דרך הגג מהחלונות ומהכניסה למבנה.

    מהמשטרה נמסר כי מדובר באמצעים שהוכנו מבעוד מועד על מנת לפגוע בשוטרים ולמנוע את מהלך הפינוי, עד כה שמונה שוטרים נוספים נפצעו במהלך הכניסה למתחם, שמתווספים ל-24 שוטרים שנפצעו עד כה כנגד כל פעולות אלימות, המשטרה תפעל באופן בלתי מתפשר ותמצה את הדין כנגד פורעי החוק.

    מנגד, המוקד המשפטי של חוננו מדווח על אלימות רבה של המשטרה, בנוסף המוקד מדווח על  נערה שככל הנראה סובלת משבר ביד, שנמצאת על אוטובוס אשר הורד מעמונה. מהדיווח עולה כי השוטרים באוטובוס מסרבים לאפשר לה להתפנות לקבלת טיפול רפואי.

    השר גלעד ארדן בתגובה על האלימות: המתבצרים בבית הכנסת הם חוליגנים הראויים לכל גנאי שמבזים את היהדות ואין להם שום כבוד לדת, בית כנסת ורבנים. אני מצפה מהמשטרה לפעול בנחרצות לפנותם.

    בדקות האחרונות הושלם פינוי בית הכנסת במקום התגלו כתובות נאצה נגד המשטרה.השוטרים להרחיק את אחרוני המסתגרים והצעירים הנוכחים במקום ולהעלותם לאוטובוסים. בשעה זו מאפשרת המשטרה לראשי הקהילה להוציא באופן מכובד את תשמישי הקדושה



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      "השר גלעד ארדן בתגובה על האלימות: המתבצרים בבית הכנסת הם חוליגנים הראויים לכל גנאי שמבזים את היהדות ואין להם שום כבוד לדת, בית כנסת ורבנים. אני מצפה מהמשטרה לפעול בנחרצות לפנותם." השר ארדן מנסה לרדת מהעץ שגידל בעקבות דבריו החריפים כנגד מחבלי הפינוי באום אל חירן, ומנסה כעת להכיח שאין לו נטיה כלפי צד מסויים אלא מגנה כל אלימות.

    2. 5

      טיפשים כל מי שיתנגד תכל"ס לא עזר שום דבר

    3. 4

      עם כאלה גרפיטי מה הם שונים מהנטורי כרטא???????

    4. 3

      עצוב לראות יהודים מגורשים יום עצוב מאוד לכל עם ישראל השפויים יום משמח לשמאלנים השפלים ולעותרים לבג"צ