בית שמש: מנשה אליאס מ"עתיד העיר" הצטרף לקואליציה העירונית

    איתי גדסי 2 Comment on בית שמש: מנשה אליאס מ"עתיד העיר" הצטרף לקואליציה העירונית
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ממשיך במדיניות הפיוס והאחדות בעיר, וכשנתיים וחצי לאחר מערכות הבחירות הסוערות החוזרות ונשנות, לאחר הצטרפותן של סיעת הבית היהודי וסיעת הלכוד לקואליציה, כעת גם מר מנשה אליאס מסיעת עתיד העיר בעירייה מצטרף לקואליציה העירונית המורחבת והכוללת כמעט את כל סיעות הבית.
    מר מנשה אליאס יהיה ממונה על אגף איכות הסביבה וכיו"ר ועדת איכות הסביבה, וכן יהיה אחראי להקמת שולחן עגול לקידום הידברות בין כל חלקי האוכלוסיות בעיר בית שמש.
    בנוסף ישמש אליאס כמשנה ליו"ר מנהלת פינוי בינוי בעיר בית שמש, לצידו של יו"ר המנהלת מר שלום אדרי, וכן יפעל יחד עם ראש העיר למציאת פתרונות דיור נאותים למגזר הכללי בעיר. תך שימת דגש על תכניות פינוי בינוי בעיר הוותיקה ובכלל זה בניית שכונות חדשות לזוגות צעירים במגזר הכללי ברחוב הגפן ושכונה לכוחות הביטחון הסמוכה למגרש הכדורגל, ושכונה לצעירים בסמיכות למכללה הלאומית לשוטרים.
    ראש עיריית בית שמש מר משה אבוטבול, אמר במעמד חתימת ההסכם: "הצטרפותו של חבר מועצה מסיעה נוספת זהו רגע מבורך לעיר, אנו כעת לאחר תהליך ומשא ומתן לא קצר שבמהלכו מצאנו את הדרך את הטובה ביותר לפעול למען תושבי העיר. כדרכי מאז ומתמיד אני פועל למען השלום והאחדות, למרות המורכבות של בית שמש, מעמד זה של חתימת הסכם קואליציוני עם חבר מועצה מסיעה נוספת מעודד ומכיח כי אנו בדרך הנכונה, למען כלל תושבי העיר" סיים ראש העיר.
    בטקס החתימה אמר מנשה אליאס: "הצטרפתי לקואליציה על מנת לתת מענה לתושבים הוותיקים שבחרו בנו, בכוונתי לקדם פרויקטים חשובים בשכונות הוותיקות ואני בטוח שבעזרת ראש העיר מר משה אבוטבול שגיליתי אותו כשותף נאמן גם נצליח בכך. במהלך הזמן נוכחתי כי הדרך הטובה ביותר לפעול למען התושבים בשכונות הוותיקות היא מתוך הקואליציה ולא מהאופוזיציה. ההתיישבות החרדית בבית שמש היא עובדה מוגמרת והיא לא הולכת להשתנות, לכן צריך ללמוד איך לחיות ביחד ובדרכי שלום ואחווה למען כלל התושבים" .
    סגרה"ע ומ"מ מאיר בלעיש, אמר לאליאס: "אני שמח שסוף סוף אחרי 3 שנים החלטת להצטרף, ההצטרפות שלך היא לטובת הבוחרים והתושבים, אין לי ספק שאתה תועיל למערכת כאדם טוב ואמיתי, ומאחל לך הצלחה רבה בדרכך".
    יו"ר סיעת הליכוד בעירייה מר שלום אדרי, אמר: ההצטרפות של אליאס ידידי תסייע בהנמכת המתח והלהבות בעיר. לפנינו קיימת עבודה רבה משותפת במסגרת הסכמי הגג והסכמי הפיתוח חדש מול ישן לשדרוג ופיתוח השכונות הוותיקות, ואני מאחל לו הצלחה רבה.
    סגן ראש העיר מר שמואל גרינברג, אמר: "מברך על הצטרפותו של אליאס לקואליציה העירונית, שבאה בעקבות מספר הצטרפויות נוספות לקואליציה שאירעו בשנה האחרונה, אני מקווה שיצטרפו גם אותם חברים שנותרו בחוץ. המרוויחים העיקריים מהתרחבות הקואליציה הם תושבי העיר, זה מועיל גם לתושבים שאותם הם מייצגים וגם להרחבת השלום והאחווה בעיר. בתקופה האחרונה, מאז כניסת הליכוד לקואליציה וכעת עם מנשה אליאס כבר קיימים שיתופי פועלה טובים במספר נושאים, ונעשו דברים משותפים לטובת כלל התושבים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עדיף שלא יכנס אבוטבול צריך לעבוד למען הציבור שבחר בו קודם כל ולא להכניס אנשים שנלחמים בציבור החרדי , כמו שכבר קורה עם סיעת הליכוד שנלחמת החרדים!!!