ראש העיר הנכנס: "המשימה הראשונה – כיתות לימוד"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ראש העיר הנכנס: "המשימה הראשונה – כיתות לימוד"

"שמח על הישג מכובד": רה"ע בית שמש, שמואל גרינברג לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר': "הצלחנו להכניס 21 חברי מועצה לקואליציה ואני מקווה להכניס גם את היתר. המשימה הראשונה היא לקדם בניית כיתות לימוד חסרות, צריך גם לטפל בתחום התעסוקה והקמת בתי כנסת בשכונות החדשות. צריך להיכנס לעשייה בכל הכוח"

צילום: ללא קרדיט
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג העניק ל'מהדורת הבוקר' ראיון ראשון לאחר כניסתו לתפקיד: "שמח על ההישג המכובד, הצלחנו להכניס 21 חברי מועצה לקואליציה ואני מקווה להכניס גם את היתר. האתגר התמידי הוא להיות ראש עיר של כולם למרות המורכבות של העיר"

"המשימה הראשונה היא לקדם בניית כיתות לימוד חסרות, צריך גם לטפל בתחום התעסוקה והקמת בתי כנסת בשכונות החדשות. צריך להיכנס לעשייה בכל הכוח"

על מינוי אוהד שגב למנכ"ל העירייה: "היה לי קריטריון אחד ברור שקדם לכול – איש מקצוע בעל ניסיון בניהול עירייה. אוהד את המערכת ונוח לעבוד איתו. אין לנו כל כך מנכ"לי עיריות בציבור החרדי והמעט שיש – לא הסתייע למנות אותם".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הכל דילים שסגורים מראש לפני הבחירות
    למה שהוא ישקיע בעיר הוא לא צריך להוכיח לתושבים כלום הוא קיבל את הכיסה בדילים ואחריו יבא אבוטבול לפי ההסכם הסודי שחתמו חברי הכנסת החרדיים ראשי המפלגות לגבי הפוליטיקה של העיר בית שמש