תוסס בבית היהודי: "בנט הוא מנכ"ל, גזבר ומבקר המפלגה גם יחד"

    אבי יעקב 1 Comment on תוסס בבית היהודי: "בנט הוא מנכ"ל, גזבר ומבקר המפלגה גם יחד"

    עו"ד משה חניא, פעיל הבית היהודי מצפת, טוען בשם עשרות מתפקדי מרכז המפלגה, כי בנט ושקד דאגו לייצר תקנון לא דמוקרטי למפלגה, שנועדה "לשרת את הגחמות של בנט-שקד. ליו"ר המפלגה יש יותר מידי כח"

    צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד משה חניא, פנה אתמול בשם "עשרות מתפקדי הבית היהודי" ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, ולשרה איילת שקד, בטענה שתקנון המפלגה הוא קיצוני ולא דמוקרטי בעליל. במכתבו לשרים בנט ושקד כותב עו"ד חניא כי "החוקה נעדרת כל סממן דמוקרטי, אשר באה לשרת את הגחמות של בנט-שקד, והתקבלה במחטף תוך הטעיית חברי המרכז, ותוך דחיית עצומה בכתב של למעלה מ-20% חברי מרכז שחפצו בהצבעה חשאית.

    עו"ד חניא כותב כי "כפי שנראה, בנט הוא נשיאות המרכז, ועדת הבחירות, מנכ"ל המפלגה, גזבר המפלגה, ומבקר התנועה. חברי המרכז – מאומה". לדבריו, מדוע מי שמתפקד מהיום ואילך לא יקנה לעצמו גם זכות להיבחר? נותרו עוד שנתיים תמימים, למה לא להמשיך במפקד תוך מתן זכות וחובה. מי שמתפקד זכאי לבחור ולהיבחר".

    בהמשך מכתבו שואל עו"ד חניא את הנהלת "הבית היהודי": מה ההרכב בית הדין של הבית היהודי, והאם טרם נבחרו בו חבריו? וכן מי חברי ועדת הביקורת של המפלגה. בנוגע לסניפי המפלגה, טוען עו"ד חניא כי סניף צפת וסניפים בגליל לא התכנסו במשך 4 שנים תמימות אפילו לא פעם אחת.

    IMG-20170123-WA0004

    עו"ד חניא ממשיך לסעיפי התקנון של "הבית היהודי" וטוען כי ליו"ר המפלגה בנט יש יותר מידי כח והשפעה במפלגה בצורה לא דמוקרטית. ומסכם "מר בנט מינה את עצמו למנהיג הכל יכול, החוקה בלתי דמוקרטית בעליל. תקנון המפלגה הינו חובה על פי חוק המפלגות, וסתירה לדמוקרטיה לא תעמוד במבחן בית המשפט.

    עו"ד חניא כותב כי אם לא יקבל תגובה למכתבו עד לסוף החודש, ישקול בכובד ראש עתירה ופניה לאמצעי התקשורת.

    פנינו לדוברות "הבית היהודי" לקבלת תגובה. לכשתתקבל – נפרסמה במלואה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חברי הבית היהודי – ברוכים הבאים למועדון!
      לידיעתכם את ההתמחות לחיבור תקנונים כאלו עשה בנט על גבי החינוך החרדי שמנהלי מוסדותיו
      לאלצים להתמודד עם רבבות כללים,נהלים, תקנות, התניות ודרישות ולהוציא את הנשמה בכדי לקבל פירורי תקציב, כל זה על ידי כל מיני יועצי אחיטופל שמשפשפים אותו כמו גור רוזנבלט והמנכלי"ת של משרד החינוך
      רק לדוגמא: בנט הוציא נהלים לקבלת רישוי לסמינרים הדורשים לצורך קבלת רשיון חדש להציג מיד עם הקמת סמינר 6 כיתות! בתוך שתי מחזורים ברצף המונים יחדיו מאות תלמידות! בלא זה אין אפשרות להתחיל בכלל הליך רשיון, ובנוסך הוציא מר בנט תקנה שמוסד חינוכי שיפעל ללא רשיון , לא יקבל רשיון גם לאחר שיעמוד בתנאים בשנה שחאר כך, כך מר בנט ברשעות שאין כדוגמתא מאז ימי פרעה (שאמר פן ירבה) גוזר שאין אפשרות שבעולם להקים סמינרים חרדים חדשים!!!
      אתם ציבור הבית היהודי שתקתם ועדיין אתם שותקים על ההתעללות שהוא ביצע ומבצע בתמיכתכם, עכשיו גם אתם אוכלים את פירות הבאושים! וזה רק ההתחלה, בנט מחליש את כל המפעל הלאומי שלכם בזה שהוא עושה הכל להרוס את האפשרות לשתוף פעולה עם הציבור החרדי!