איילת שקד: "איימן עודה מתסיס, מסית ומשקר במקום להרגיע"

    לנו אין מה לעשות עם זה. זה הציבור הערבי לצערי שבוחר בו ונמצא בתוך הטרגדיה הזאת. אני רק יכולה לקוות שבכנסת הבאה ייבחרו חברי כנסת הרבה יותר טובים שבאמת אכפת להם מהאוכלוסייה
    שלום בידרמן No Comments on איילת שקד: "איימן עודה מתסיס, מסית ומשקר במקום להרגיע"

    "לקראת השבוע שעבר הגיעו כבר להבנות והייתה נכונות. מדובר בחמש משפחות שיעזבו למגרשים שנותנים להם, עם פיצויים, לחורה. בימים האחרונים הם הותססו והוסתו על ידי חברי כנסת ערבים ועל ידי ארגוני שמאל קיצוני"

    ח"כ איימן עודה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    לנו אין מה לעשות עם זה. זה הציבור הערבי לצערי שבוחר בו ונמצא בתוך הטרגדיה הזאת. אני רק יכולה לקוות שבכנסת הבאה ייבחרו חברי כנסת הרבה יותר טובים שבאמת אכפת להם מהאוכלוסייה
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד התייחסה בראיון ל"כלכלי בלילה" בערוץ 20 למהומות הבוקר: "אלו אירועים קשים מאד שהם בעיקר תוצאה של הסתה של חברי כנסת ערבים ושל ארגוני שמאל קיצוני שנכנסו לתמונה בימים האחרונים. צריך לדעת שהתושבים היו במו"מ מול המדינה, מו"מ שכבר כמה שנים מתנהל למרות שיש פסק דין חלוט.

    לקראת השבוע שעבר הגיעו כבר להבנות והייתה נכונות. מדובר בחמש משפחות שיעזבו למגרשים שנותנים להם, עם פיצויים, לחורה. בימים האחרונים הם הותססו והוסתו על ידי חברי כנסת ערבים ועל ידי ארגוני שמאל קיצוני שדחפו את ידיהם לאירוע וגרמו להקצנה הזאת. אירוע קשה מאד, אלימות קשה מאד כלפי שוטרים מאזרחי מדינת ישראל. צריך לדעת, מדובר באזרחים שהפגינו אלימות קשה מאד כלפיי השוטרים ולצערנו שוטר אחד הרוג".

    עוד הוסיפה: "יש חברי כנסת ערבים שעובדים בשביל הציבור שלהם ועושים עבודה טובה בכנסת ויש כאלה, כמו לצערי יושב ראש המפלגה שלהם, איימן עודה, שהוא מסית, מתסיס ומשקר, ובמקום להרגיע את הציבור שלו ולנסות כן לתמוך בדו קיום, הוא רק עושה את ההפך. לנו אין מה לעשות עם זה. זה הציבור הערבי לצערי שבוחר בו ונמצא בתוך הטרגדיה הזאת. אני רק יכולה לקוות שבכנסת הבאה ייבחרו חברי כנסת הרבה יותר טובים שבאמת אכפת להם מהאוכלוסייה, כי יש המון דברים שאפשר לדאוג להם, דברים אזרחיים. אני אתן דוגמא: אני פועלת להקמת בית משפט פעם ראשונה בעיר ערבית, בעיר טייבה. הממשלה הזאת עושה המון דברים בשביל המגזר הערבי, אני מאד מאמינה בדו קיום וצר לי שחלקים בהנהגה בוחרים דרכים אחרות".



    0 תגובות