חמי פרס מחמם מנועים בפוליטיקה ומברך את טראמפ

    כל כך התרגשנו מהתנחומים שנשלחו מקהילות יהודיות ברחבי ארה"ב, מהמחווה של הורדת דגלי ארצות הברית ברחבי העולם לחצי התורן ומההספדים המרגשים שנשאו הנשיא אובמה והנשיא לשעבר קלינטון בהלוויה
    דוד קורצוייל No Comments on חמי פרס מחמם מנועים בפוליטיקה ומברך את טראמפ

    חמי פרס, בנו של הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל נאם במסגרת ה- GA-כינוס הפדרציות השנתי של ארגון יהודי צפון אמריקה ובירך את נשיא ארה"ב הנבחר טראמפ: "אני מאחל לך הצלחה ובטוח כי תחת הנהגתך ארה"ב תשמור על תמיכתה הבלתי מתפשרת בביטחונה של ישראל לצד השטת ידה לשלום"

    צילום: לע"מ
    כל כך התרגשנו מהתנחומים שנשלחו מקהילות יהודיות ברחבי ארה"ב, מהמחווה של הורדת דגלי ארצות הברית ברחבי העולם לחצי התורן ומההספדים המרגשים שנשאו הנשיא אובמה והנשיא לשעבר קלינטון בהלוויה
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חמי פרס, בנו של הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל מחמם מנועים לקראת כניסה אפשרית לפוליטיקה, ונאם אמש (ג') על בימת כינוס הפדרציות השנתי של ארגון יהודי צפון אמריקה בפני אלפי חברי הקהילות במליאה ייחודית שהוקדשה לזכרו של הנשיא התשיעי שמעון פרס ז"ל.

    במסגרת נאומו חמי התייחס לחילופי השלטון בארה"ב ולזכייתו של טראמפ ואמר: "אני מאחל לך הצלחה ובטוח כי תחת הנהגתך ארה"ב תשמור על תמיכתה הבלתי מתפשרת בביטחונה של ישראל לצד השטת ידה לשלום. אני מודה לך על המכתב ששלחת לנו לאחר אשפוזו של אבי בו כתבת כי הוא היה "אחרון דור המנהיגים שלחמו על הזכות של העם היהודי לעצב את גורלו לבדו."

    חמי הודה לנשיא אובמה ולמזכירת המדינה לשעבר קלינטון על עבודתם וקרבתם לפרס ואמר: "אני רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להודות לנשיא אובמה שבמהלך שתי הקדנציות שלו בבית הלבן העניק תמיכה למדינת ישראל. ידידותו עם אבי ותמיכתו כשאבי נפטר – הראו לנו שוב את הקשר ההדוק שהוא חולק עם ישראל ואנשיה. תודה גם למזכירת המדינה קלינטון על היותה חברה קרובה לאבי ותומכת נלהבת של ישראל".

    כמו כן, חמי שוחח על הקשר הקרוב בין ארה"ב וישראל ואמר: "השותפות בין שתי המדינות תמיד הייתה בעלת חשיבות עליונה לאבי. הוא, שעבד עם 11 נשיאים אמריקאים שונים, ידע שלתמיכת ארה"ב בישראל אין אח ורע."

    חמי הודה לעם והשלטון האמריקאי על תמיכתם בזמנים הקשים שעברה משפחת פרס ואמר: "כל כך התרגשנו מהתנחומים שנשלחו מקהילות יהודיות ברחבי ארה"ב, מהמחווה של הורדת דגלי ארצות הברית ברחבי העולם לחצי התורן ומההספדים המרגשים שנשאו הנשיא אובמה והנשיא לשעבר קלינטון בהלוויה."



    0 תגובות