לקראת השנה החדשה • פורום מנהלי קשרי לקוחות של כללית

חיים כץ No Comments on לקראת השנה החדשה • פורום מנהלי קשרי לקוחות של כללית

לקראת השנה החדשה פורום מנהלי קשרי לקוחות של 'כללית' התכנס בירושלים ליום עיון

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת השנה החדשה
פורום מנהלי קשרי לקוחות של 'כללית' התכנס בירושלים ליום עיון

כללית מחוז ירושלים אירחה את פורום מנהלי קשרי לקוחות של המגזר החרדי המתכנסים לצורך למידה הדדית ושיתוף ידע.
פורום מנהלי קשרי לקוחות מתכנס אחת למספר חודשים במטרה לבחון כיצד ניתן להעצים את השירות שהכללית מעניקה ללקוחותיה' ל'כללית' פריסה רחבה של שירותים רפואיים בכל רחבי הארץ, הכוללת 8 מחוזות, 1400 מרפאות ו- 14 בתי חולים.

מנהלי קשרי הלקוחות הם חלק מצוותים המשרתים את הלקוחות מצפון ועד דרום, עובדים בשיתוף פעולה עם הצוותים השונים לטובת הלקוח ומשמשים כשגרירים למתן מידע ולסיוע בכל רחבי הארץ וב-14 בתי החולים של 'כללית'.
בפורום בראשות הרב אברהם קונסקי, מנהל שיווק ארצי למגזר החרדי, השתתפו מנהל מחוז ירושלים, מר יורם סגל, וגב' שרית רונה, מנהלת שיווק כללית מושלם שהביעו במהלך הכנס את הערכתם לעשייה הרבה והמגוונת של מנהלי קשרי הלקוחות הזמינים ללקוחות בכל עת ושעה.

בזכות הקשר ההדוק והבלתי אמצעי בין כל מנהלי קשרי הלקוחות, זוכים הלקוחות לשירות ברמה הארצית וכל לקוח באשר הוא מתגורר, יודע שב'כללית' יוכל לקבל את השירות הטוב ביותר בכל מקום -בו הוא נמצא , גם אם זה לא באזור מגוריו.

חברי הפורום הגיעו, כאמור, מכל קצות הארץ אל האולם שעל יד בית הכנסת ברובע היהודי, ונטלו חלק במרתון דיונים מקצועיים שעסק במינוף השירות ובהתאמתו לצורכי הקהילה, מתוך תחושה של שליחות.
את הכנס פתח הרב אברהם קונסקי, מנהל שיווק ארצי למגזר החרדי, שהציג מצגת הסוקרת באופן מקיף את הפעילות השירותית של כללית. מההרצאה ומהמצגת עלו נתונים שמילאו את הנוכחים שמחה ונחת והראו כי יש שכר לעמלם – כללית ממשיכה לשמור על כוחה ולהוביל את ענף הבריאות בישראל בהיותה ארגון הבריאות הגדול במדינה אשר צומח בשיעורים יפים.

לאחריו, הציג מנהל מחוז ירושלים, מר יורם סגל, את פעילות 'כללית' במחוז ירושלים בכלל ובמגזר החרדי בפרט. מחוז ירושלים הוא אחד המחוזות המיוחדים של 'כללית'. מספר הלקוחות של 'כללית' במחוז ירושלים חצה לא מכבר את ה-500,000 (למעלה מחצי מיליון!).זהו מחוז "צעיר" יחסית עם 64% לקוחות מתחת לגיל 34 ועם אחוזי ילודה גבוהים – מעל 10,000 תינוקות חדשים המצטרפים למשפחת הכללית מדי שנה.

"במחוז ירושלים גאים בעובדה ששביעות הרצון של המטופלים ב'כללית' היא גבוהה ומזה מספר שנים שהמרפאות במחוז מדורגות במקום הראשון בשביעות הרצון בין לקוחות 'כללית' בכל המחוזות בארץ", סיכם סגל.

גב' שרית רונה, מנהלת שיווק 'כללית מושלם' הסבירה למשתתפים כיצד השפיע חוק ההסדרים החדש על הביטוחים המשלימים וכי בתוכנית כללית מושלם וכללית פלטינום מאפשרים ללקוחות ליהנות ממגוון רחב של שירותים וכיסויים בהשתתפויות הנמוכות ביותר. לאחריה הציגה גב' ח. קוריץ, מנהלת פרסום חרדי, את האסטרטגיה התקשורתית של 'כללית' הכוללת חיבור חזק ואיכותי לכלל האוכלוסיות, תוך חשיבה מירבית על תנאי הלקוחות.
_E5A9027

בנוסף כיבדה בנוכחותה את המשתתפים גב' טלי סקלר ראש אגף השיווק בהנהלה הראשית של הכללית באומרה כי "מנהלי קשרי הקהילה בכלל והכינוס בפרט מביעים את ההתאמה של הכללית לכלל האוכלוסיות תוך מובילות רפואית בצורה מקצועית ואיכותית".

הרב אבי וייס, מנהל קשרי קהילה במודיעין עילית, סקר את פעילות המחוז אשר משמש דוגמה וסמל בנושא שימור לקוחות.

הרב משה רוזנגרטן, מנהל מגזר חרדי במחוז ירושלים, דיבר על האיכות הרפואית שמעניקה 'כללית' במחוז ירושלים, כמו בארץ כולה. "כללית במחוז ירושלים מציעה רפואה ברמה הגבוהה ביותר עם מיטב המומחים. הנהלת המחוז עושה כל מאמץ כדי להנגיש את הרפואה האיכותית ללקוחותיה ולציבור החרדי וניתן לראות זאת בכל אחת מהמרפאות הרבות העומדות לשירות הלקוחות בעיר".

לאחר מכן גב' רבקה בר שנכנסה זה עתה לתפקידה כמנהלת קשרי לקוחות ארצי בכללית סקרה בפני הקהל את פעילות הכללית מהזווית של אשת שטח.

הרב אברהם קונסקי, מנהל שיווק ארצי למגזר החרדי, סיכם את יום העיון ואמר "כללית אימצה כלל שהפך לעוגן ברור אצל כל אחד מנותני השירותים בה לפיו 'הלקוח עומד במרכז' ובשל כך מתקיים הפורום מידי שנה".



0 תגובות