שר הבריאות חילק משלוחי מנות של כללית לילדים מאושפזים בשניידר

אתר קול חי No Comments on שר הבריאות חילק משלוחי מנות של כללית לילדים מאושפזים בשניידר

המיזם המרגש של כללית הגיע לשיאו באירוע פורימי שמח במיוחד במרכז שניידר לרפואת ילדים בהשתתפות שר הבריאות אוריאל בוסו • שר הבריאות אוריאל בוסו: "שניידר הוא בית החולים המוביל ברפואת ילדים במזרח התיכון" • מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים – ד"ר הרלב: "הנהלת בית החולים מברכת על המיזם המיוחד ששימח את הילדים המאושפזים, אנו תקווה כי צבעוניות ושמחת החג יעלו חיוכים על פניהם של המטופלים שלנו ויחזקו אותם בדרך להחלמה. שמחת פורים השנה מהולה בדאגה לחטופים, ואנו תקווה שכולם יחזרו אלינו עכשיו"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לזמן קצר, שכחו ילדים המאושפזים במרכז שניידר לרפואת ילדים שהם סובלים ממחלות או פציעות שונות. לזמן קצר, הם שמחו וצהלו כמו כל ילדי ישראל השמחים לרגל ימי הפורים. האירוע הפורימי השמח, הוא שיאו של מיזם מרגש שמתקיים זו השנה השניה ברציפות על ידי כללית

במסגרת הפרויקט הייחודי, אספו 'חמודי' הדמות האהובה של כללית אלפי מכתבים מתוקים עם איחולי החלמה כדי לשמח את הילדים המאושפזים ב-14 בתי החולים של כללית ברחבי הארץ. כעת, בערב פורים, בשעה שילדי ישראל חוגגים את פורים בגני הילדים ובבתי הספר עם תחפושות עליזות ומשלוחי מנות מרשרשים, דאגה כללית שגם הילדים המאושפזים בבתי החולים ירגישו היטב את אווירת הפורים.

באירוע הפורימי המיוחד השתתף גם שר הבריאות אוריאל בוסו, שהגיע לשמח את הילדים המאושפזים יחד עם כללית את השר קיבלו מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים – ד"ר ברון הרלב, המנהלת האדמיניסטרטיבית של שניידר הגב' ריינזילבר, מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי. מנהלת תק״ש הגב' קוריץ ורב בית החולים הרב אשר לבי.

האירוע החל בחגיגה פורימית עם מוזיקה שמחה, בה השתתפו ילדים מאושפזים מהמחלקות השונות במרכז הרפואי. זמרים חסידיים יחד עם חמודי, שימחו ורקדו עם הילדים.

לאחר דברי ברכה של רב בית החולים הרב לבי, שר הבריאות אוריאל בוסו חיזק את הילדים המאושפזים ובני משפחותיהם: ״המרכז הרפואי שניידר, בית החולים המוביל ברפואת ילדים במזרח התיכון. ראינו את זה לאחרונה בטיפול בילדים ששבו מהשבי הקשה בעזה, ואנחנו רואים את זה כל יום במקרים רפואיים רבים. שניידר הוא עוגן עוצמתי במעטפת הרפואית שמעניקה כללית ללקוחותיה. באירוע מרגש זה, רואים גם את חלקה של המחלקה החרדית של כללית בעוצמה הרפואית. ניכרת כאן חשיבה פורצת דרך מחוץ לקופסה לטובת הילדים ולטובת כלל הלקוחות, שאותה מוביל ידידי מנהל המחלקה הרב אברהם קונסקי".

לאחר מכן עלה השר יחד עם אנשי בית החולים והמחלקה החרדית בכללית, למחלקות ב'בניין הזכוכית' – מגדל האשפוז החדש והמתקדם ביותר לאשפוז ילדים בישראל ומהמרשימים ביותר בעולם. שר הבריאות חילק את משלוחי המנות ששלחו אלפי ילדים מכל רחבי הארץ ואף הקריא חלק מהמכתבים המתוקים שנאספו במסגרת המיזם.

ד"ר ברון הרלב מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים הודתה לשר הבריאות על השתתפותו באירוע ועל דבריו החמים על מצוינות בית החולים: "המובילות והחדשנות של שניידר, מתקיימת כאן כל יום וכל שעה, רק לאחרונה חנכנו את מגדל האשפוז החדש שכולל את שיא הקדמה והחדשנות הרפואית. הנהלת בית החולים מברכת על המיזם המיוחד ששימח את הילדים המאושפזים. אנו תקווה כי צבעוניות ושמחת החג יעלו חיוכים על פניהם של המטופלים שלנו ויחזקו אותם בדרך להחלמה, שמחת פורים השנה, מהולה בדאגה לחטופים ואנו תקווה שכולם יחזרו אלינו עכשיו".

"החיוך על פניהם של הילדים, כשהם ראו את חמודי עם משלוחי המנות – היה שווה את הכל", אומרת הגב' קוריץ מנהלת תק"ש בכללית. לדבריה: "הפרויקט מהווה גשר אמיתי בין ילדי ישראל, לבני גילם המאושפזים במחלקות ומטופלים על ידי הצוותים הרפואיים של כללית. באירוע המיוחד בשניידר בלט שיתוף הפעולה המנצח שמביא את ערכי הבריאות והדאגה לחלש בחברה, באמצעות שמחה והנאה. ובאמצעות הדמויות השונות כללית מקדמת את המודעות לשמירה על הבריאות ואחריות קהילתית".

לדברי מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי: "נוכחותו של שר הבריאות באירוע המרגש לילדים המאושפזים בשניידר, מדגישה את חשיבות המיזם ותרומתו לילדים. בתי החולים של כללית, הם חלק ממקור העוצמה של גוף הבריאות המוביל בישראל. כפי שאנו פועלים לאורך כל השנה, גם באירועים ומועדי ישראל, אנו דואגים להנעים את זמנם של המטופלים ככל האפשר. היכולת לשמח את הילדים המאושפזים בחג הפורים, היא חלק בלתי נפרד מפעילות כללית למען רווחתם ובריאותם של כל המטופלים".



0 תגובות