למעלה מ-35 מוסדות חינוך בבית שמש ללא אבטחה

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on למעלה מ-35 מוסדות חינוך בבית שמש ללא אבטחה

    הורים זועמים על התנהלות העירייה וסיפרו כי "איננו מבינים איך פותחים שנת לימודים ללא אבטחה במוסדות החינוך. מי לוקח אחריות אם ח"ו יקרה משהו" • העירייה: התחלנו הליך בדיקת המכרז מול החברה הזוכה.

    9:01
    26.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on לראשונה מתחילת המלחמה: יהודים התפללו בקבר יוסף

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע לאחר תחילת שנת הלימודים במוסדות החינוך ולמעלה מ 35 מוסדות חינוך בבית שמש ללא אבטחה כך נודע לקול חי.

    לפי המידע מספר גני ילדים ובתי ספר בבית שמש לומדים ללא מאבטחים כנדרש. הורים זועמים על התנהלות העירייה וסיפרו כי "איננו מבינים איך פותחים שנת לימודים ללא אבטחה במוסדות החינוך. מי לוקח אחריות אם ח"ו יקרה משהו".

    מאגף החינוך בעיריית בית שמש נמסר בתגובה כי עירית בית שמש התחילה הליך בדיקת המכרז מול החברה הזוכה. כל מהלך האבטחה במןסדות החינוך נעשה בתאום מלא עם משטרת ישראל. באם היה מצב לא תקין לא היו פותחים בתי ספר. מעבר לכך תוגברה האבטחה המרחבית הם בניידות משטרה והן בניידות שיטור עירוני ושל חברת השמירה. ההחלטה היכן להציב את מעט השומרים שישנם הוא של קב"ט מוסדות החינוך לפי המצב הבטחוני של אזור בתי הספר. למשל בית יעקב ברמה ג' יש שמירה. משכך ברור שאין קשר לחרדים אלא למצב הביטחוני. אציין כי גם משרד החינוך צמצם את האבטחה בגני הילדים החל משנה שעהרה והציב ניידות שיטור

    ממשטרת ירושלים נמסר: "אבטחת מוסדות חינוך וההחלטה בהצבת המאבטחים הינה של הרשות המקומית. המשטרה לא מחליטה היכן יוצבו המאבטחים. הרשות היא זו שאחראית לכך כשחלק קטן של תקצובם גם מהמשרד לבט"פ. בישיבות של העירייה בנושא האבטחה יושבים גם נציגי המשטרה אך ההחלטות הינם של הרשות המקומית".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עיריית בית שמש כושלת לחלוטין , חובה להחליף את כל הנציגים החרדים, אם לא יהיה שינוי רבים מאד לא יצביעו בבחירות הבאות למפלגה חרדית . נמאס לנו לגמרי .

    2. 2

      אתה חילוני אריק???

    3. 1

      לא מכיר את אריק אבל הוא צודק סיור קטן בבית שמש בעיר הותיקה ובמקביל ברמת בית שמש מראה שלחילונים אין סיבה להחליף את אבוטבול ולחרדים יש יותר מסיבה אחת