על רקע קשיים כלכליים: 'המודיע' בצרפתית נמכר למשקיע מקומי

סיבת שינוי שמו של העיתון הייתה עקב פרסום מודעות המעודדות עליה לישראל מטעם הסוכנות היהודית, דבר שעורר זעם רב ברחוב החרדי ורבים קראו להחרים את העיתון
ישראל פריי 2 Comment on על רקע קשיים כלכליים: 'המודיע' בצרפתית נמכר למשקיע מקומי

אחרי חודשים של קשיים, התמודדות עם ביקורת מצד גורמים בקהילה החרדית, והחלפת שם, הנהלת 'המודיע' בישראל מתנתקת מהשלוחה הצרפתית • המשקיע החדש נשאר לעת עתה עלום שם

סיבת שינוי שמו של העיתון הייתה עקב פרסום מודעות המעודדות עליה לישראל מטעם הסוכנות היהודית, דבר שעורר זעם רב ברחוב החרדי ורבים קראו להחרים את העיתון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עיתון 'המודיע' בצרפתית נמכר למשקיע מקומי, ויעבור לניהולו. העיתון נקלע באחרונה לקשיים כלכליים, וזה המוצא האחרון של הבעלים להיחלץ מהחובות ומקשיי הניהול.

לפני יותר משלושה חודשים שינה עיתון 'המודיע' בשפה צרפתית את שמו ל'גשר', וכבר אז הובהר כי העיתון נקלע לקושי כלכלי גדול, ואין באפשרות המערכת בישראל לממן את הוצאת העיתון.

סיבת שינוי שמו של העיתון הייתה עקב פרסום מודעות המעודדות עליה לישראל מטעם הסוכנות היהודית, דבר שעורר זעם רב ברחוב החרדי ורבים קראו להחרים את העיתון.

אלא שמערכת העיתון נמצאה בלאו הכי בקשיים כלכליים, וחיפשה משקיע פוטנציאלי על מנת להיפטר מהפקתו של העיתון בצרפתית. לפני מספר ימים – לאחר חודשים של חיפושים – נמכר העיתון למשקיע צרפתי מחוץ לארץ, ובכך נגולה אבן מליבה של מערכת המודיע בישראל, שכן כסף וזמן רב הושקע בהפקת העיתון בצרפתית.

לאתר 'קול חי' נודע כי אותו משקיע שמעדיף לעת עתה לא להיחשף בתקשורת, החליט לא להחזיר לעיתון את שמו המקורי 'המודיע', ולהמשיך עם השם כפי שקוראים לו כעת, (הגשר) כאשר כל התנאים הללו סוכמו עם המערכת הראשית והמוציאים לאור של עיתון המודיע.

במערכת עיתון 'המודיע' אישרו את הפרטים.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    עובדים עליכם: אין משקיע.
    אם היה משקיע – הוא היה מתפרסם בשמו המלא.
    זה שהוא מסתתר מאחורי מעטה החשאיות נועד לעבוד על כולם בעיניים.