המשא ומתן הקואליציוני טרם חודש; "בלי השפעה על השבת – אין מה לעשות בקואליציה"

    איתי גדסי 1 Comment on המשא ומתן הקואליציוני טרם חודש; "בלי השפעה על השבת – אין מה לעשות בקואליציה"

    חודש מאז היבחרו שוב, ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם הצליח לגבש קואליציה ולהגיע לשלב החתימות | ברקע חילולי השבת הגוברים, משגרים מסר ב"אגודת ישראל": "ללא השפעה על מניעת פרצות חדשות בשבת אין לנו יכולת להיות בכזו קואליציה"

    ח"כ משה גפני וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונים החרדיים פרסמו הבוקר כתבה משותפת על רקע הקיפאון במשא ומתן הקואליציוני בין יהדות התורה והליכוד בשל מחלוקת מהותית על חילולי השבת שלא לצורך בחסות המדינה.

    יצוין כי ראשי יהדות התורה יעקב ליצמן ומשה גפני נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והבהירו כי אינם מוכנים לתת לחילולי השבת הנוכחיים להימשך ודרשו פתרונות מידיים וביטול של כלל ההחלטות האחרונות הרומסות את קדושת השבת.

    מאמר המערכת של עיתון המודיע התייחס גם הוא לנושא והבהיר כי למרות שיש לציבור החרדי מה להפסיד מאי כניסה לקואליציה השבת יקרה עוד יותר. "אם אין לנו השפעה על מניעת פרצות חדשות בשבת אין לנו יכולת להיות בכזו קואליציה יהיה המחיר אשר יהיה", נאמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליצמן חושב שהוא נורמלי לדבר כך על רה"מ בנימין נתניהו והליכוד ,הוא שוכח שתי דברים א. הוא לא מיחה על חילול שבת בגשר יהודית בת"א 2. לא מיחה על חילול שבת ברכבת הקלה בבני ברק ,אז שלא יבוא בטענות ,מי שלא עושה ,בוודאי יודע שאף אחד לא יצביע לו בעתיד ,ואני חושב שהגיע הזמן שדגל התורה תיפרד מליצמן ומאגודת ישראל !