בדרך לכלא? בית המשפט הרשיע את נוחי דנקנר בהרצת מניות

    דנקנר פעל באופן מודע לפליליות של מעשיו וכי אלו מהווים נטילת חלק בפעילות שיש בה להשפיע על שער מניית אי.די.בי וזו אף מטרתה העיקרית.
    איתי גדסי No Comments on בדרך לכלא? בית המשפט הרשיע את נוחי דנקנר בהרצת מניות

    בפסק הדין קובע השופט חאלד כבוב: "מכלול הראיות בתיק מקים תשתית ראייתית מוצקה ומבוססת, שאמנם מושתתת על ראיות נסיבתיות בעיקר, אך תוך שהן יצרו מארג ברור של תמונה שלמה וכוללת של אשמת דנקנר מעבר לספק סביר"

    צילום: Ami Shooman/POOL
    דנקנר פעל באופן מודע לפליליות של מעשיו וכי אלו מהווים נטילת חלק בפעילות שיש בה להשפיע על שער מניית אי.די.בי וזו אף מטרתה העיקרית.
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נוחי דנקנר שהיה בעל השליטה בקבוצת אי די בי הורשע היום בהרצת מניות, תרמית והלבנת הון.

    בפסק הדין קובע השופט חאלד כבוב: "מכלול הראיות בתיק מקים תשתית ראייתית מוצקה ומבוססת, שאמנם מושתתת על ראיות נסיבתיות בעיקר, אך תוך שהן יצרו מארג ברור של תמונה שלמה וכוללת של אשמת דנקנר מעבר לספק סביר. דנקנר פעל באופן מודע לפליליות של מעשיו וכי אלו מהווים נטילת חלק בפעילות שיש בה להשפיע על שער מניית אי.די.בי וזו אף מטרתה העיקרית.

    השופט ממשיך וקובע "מצאתי כי משקלן המצטבר של הראיות הנסיבתיות שהוצגו בפני בית המשפט והממצאים על בסיסן, אשר הובאו לעיל, מובילים למסקנה הגיונית אחת ויחידה, שאין בילתה, של פליליות מעשי הנאשמים. הנאשמים פעלו באופן משותף ומתואם לתמיכה בשער מניית אי.די.בי, פעילות שמטרתה העיקרית הגדלת מחזור המסחר במניה ומניעת ירידת שער המניה כמו גם העברת מסר לשוק שישנם גורמים חסרי עניין שקונים ומוכרים את הנייר ללא מניע פסול.

    על כן: "אני מרשיע את נאשם 1, נוחי דנקנר, בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום: השפעה בדרכי תרמית על תנודות שערי נייר ערך, הנעה או ניסיון להניע לרכוש ניירות ערך, שתי עבירות דיווח, איסור עשיית פעולה ברכוש אסור.



    0 תגובות