הברנז'ה סוערת: מדוע גורש נוחי דנקנר ממסעדה בתל אביב?

    ישראל פריי 1 Comment on הברנז'ה סוערת: מדוע גורש נוחי דנקנר ממסעדה בתל אביב?
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם יש דבר שמטריד את הברנז'ה האלטיסטית והתקשורתית בימים האחרונים יותר מהפיגוע בתל אביב, הרי שאין ספק כי מדובר בעימות המתוקשר של שף מתל אביבי מפורסם עם טייקון מקומי לשעבר.

    הכל החל כאשר איש העסקים נוחי דנקנר בחר לסעוד בסוף השבוע האחרון עם משפחתו במסעדת 'פרונטו' התל אביבית. חוסר שביעות רצון מהמנות שהוגשו הפך לחילופי דברים והאשמות שהסתיימו בגירושו של דנקנר מהמסעדה.

    הסערה האמיתית התחוללה כשהשף העלה לרשת החברתית את פרטי המקרה באריכות: "זה כנראה אחד הימים הטובים בחיים שלי", כתב דייויד פרנקל, "גם שתיתי רומנה קונטי סן ויוו 89 וגם גירשתי מהמסעדה שלי בפעם הראשונה בחיי לקוח שהוא גם היה פעם אדם חשוב במשק שהתנהג בביריונות לצוות שלי".

    מאוחר יותר הוריד השף את הפוסט, אך הנזק כבר נגרם. "במהלך ארוחת ערב משפחתית במסעדת פרונטו ביקשנו להחליף מנה שבעינינו היתה בלתי אכילה", נמסר מטעמו של דנקנר בתגובה לפוסט, "להפתעתנו בקשה תמימה זו סורבה על ידי השף, שניגש לשולחן והתנהג כלפינו בצורה מבישה. למרות זאת, עמדנו על כך שנשלם את החשבון במלואו, לרבות המנה שהוחזרה בתוספת דמי שירות, וכך היה. מאוחר יותר התקשרתי לשף וביקשתי ממנו למסור התנצלות למלצרית על כך שנקלעה לסיטואציה שלחלוטין לא היתה באשמתה".

    השף מצידו לא נותר חייב וכתב את נקודת מבטו לאירוע: "נכון, הלקוח תמיד צודק. עד השלב שבו הוא מתייחס בחוסר כבוד לעובדים שלי. הוא גורש מהמסעדה לא בגלל שהחזיר מנה או שהתלונן על המוסיקה. הוא גורש כי הוא השפיל עובדים שלי והתנהג אליהם בהתנשאות וזה לא נסלח. מלצרית היא לא משרתת. וגם אם הוא עשיר עולם והיא בחורה שמרוויחה את לחמה במלצרות – זה לא נותן לו את הזכות להתנהג אליה באופן שלא מכבד אותה ובטח לא מכבד אותו. שעה אחריי שעזב את המסעדה, התקשר להתנצל, שזאת גדולה של אדם בעיני, לדעת להתנצל. לכן גם הורדתי את הפוסט מיד. אך הנזק התקשורתי כבר נעשה. נכון, יכול להיות שלא הייתי צריך להעלות את הפוסט מלכתחילה".



    1 תגובות

    מיין תגובות