מנכ"ל חדש לרבנות: "אנחנו בשיאו של מסע תקשורתי מתוזמן ומתודלק"

"אני נמצא כעת באמצע כמה פרויקטים חשובים במשרד והמנכ"ל שכנע אותי שברבנות יהיה לי זמן גם לפרויקטים אלו"
איתי גדסי No Comments on מנכ"ל חדש לרבנות: "אנחנו בשיאו של מסע תקשורתי מתוזמן ומתודלק"

בטקס חגיגי הבוקר, נכנס משה דגן לתפקידו כמנכ"ל הרבנות הראשית לישראל ● אזולאי: דגן הוא אדם מוכשר שיעשה עבודה טובה ● עודד פלוס: נפגשנו עם ראש הממשלה שהתפעם מעבודת המשרד

"אני נמצא כעת באמצע כמה פרויקטים חשובים במשרד והמנכ"ל שכנע אותי שברבנות יהיה לי זמן גם לפרויקטים אלו"
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טקס חילופי מנכ"לים מתקיים הבוקר ברבנות הראשית לישראל. מנכ"ל משרד הדתות עודד פלוס ששימש עד כה בתפקיד סיים את תפקידו, משה דגן שנבחר לאחר סאגה שכללה חילוקי דעות בין הרבנים הראשיים נכנס הבוקר לתפקידו.

את הטקס פתח שר הדתות דוד אזולאי ושיבח את עבודתו המאומצת של משה דגן, ואמר כי שיכנע אותו להישאר בתפקידו במשרד הדתות. השר הודה גם למנכ"ל היוצא עו"ד עודד פלוס "על העבודה הנפלאה שעשה ברבנות בשנה האחרונה". השר התייחס לעבודת המשרד ולסוגיות העומדות על הפרק דוגמת הארכת כהונתו של הרב הדנה.

מנכ"ל המשרד לשירותי דת עודד פלוס: "אני רוצה להודות לשר על האימון ועל שיתוף הפעולה וההבנה שגם פה צריך משאבים ועבודה. אני מברך את המנכ"ל הנכנס משה דגן שלמרות כל סאגת המינוי והמועמדים שעלו וירדו לקח על עצמו את התפקיד. והיום כשאני רואה את שאר המועמדים אני לא חושב שהיה מישו שהיה ראוי לתפקיד יותר ממנו".

עודד פלוס הוסיף: "בהמשך לדברי השר, כעת סיימתי ראיון ברדיו קול חי בעניין הפרשייה האחרונה של הרב הדנה, וסיפרתי על ישיבה שהייתה לנו השבוע עם רוה"מ נתניהו, ועל כך שהוא נורא התפעם מעבודת המשרד ומהעשייה הרבה שנעשית בו. ראש הממשלה הכיר את המשרד יותר מהכיוון השלילי של ההשמצות בתקשורת, אבל כשהבין את גודל העשייה ביקש לקבוע מיד פגישת המשך ולשמוע עוד על העשייה הברוכה".

המנכ"ל הנכנס משה דגן: "אני רוצה להודות לשר הדתות דוד אזולאי על האמון הרב, ועל יחסי העבודה המשותפים שלנו. כשפנה אלי המנכ"ל להתמודד על התפקיד בתחילה לא הסכמתי, אני נמצא כעת באמצע כמה פרויקטים חשובים במשרד והמנכ"ל שכנע אותי שברבנות יהיה לי זמן גם לפרויקטים אלו. ב"ה היום יש לי כ"כ הרבה עבודה ועשייה והתפקיד מאוד מאתגר ומאוד חשוב מלא אחריות אני מתפלל לקב"ה שייתן לי סייעתא דשמיא.

המנכ"ל דגן ציין: "אנחנו כעת בשיאו של מסע תקשורתי מתוזמן ומתודלק נגד המשרד והרבנות. הנה כותרת "המנכ"ל פיטר את הרב הדנה" לא מיניה ולא מקצתיה אנחנו הארכנו לו את הכהונה ועוד לפני כן החלטנו שהוא יישאר בתפקידו כרב הראשי של העדה, אבל בתפקיד המנהלי יש חוקים וכללים אין ברירה…"

הרב יצחק דניאל ראש לשכתו של הראשל"צ בירך את המנכ"ל היוצא עודד פלוס על "השקעתו הרבה במהלך השנה האחרונה ברבנות הראשית וענייני הרבנות היו בראש מעייניו כפי ששמענו בנאומו כעת. כמו יהושוע בן נון וכלב בן יפונה, כך עודד כל הזמן מחפש רק את הטוב ולעשות טוב בכל דבר ועניין".



0 תגובות