ראש מועצת 'זכרון': "שיתוף הפעולה עם הקהילה החרדית יימשך"

בראיון ראשון לאתר 'קול חי', מתייחס המועמד המנצח זיו דשא לקהילה החרדית בעיר, ומצהיר כי יעבוד עמה בשיתוף פעולה מלא
ישראל פריי No Comments on ראש מועצת 'זכרון': "שיתוף הפעולה עם הקהילה החרדית יימשך"

מערכת בחירות סוערת בזכרון יעקב הסתיימה בניצחון סוחף למועמד זיו דשא • בראיון לאתר 'קול חי' מספר דשא על היכרותו עם הקהילה, מתחייב לשפר את חזות פני השכונות החרדיות, ומגיב לראשונה על הטענות להשתייכות לרפורמים

בראיון ראשון לאתר 'קול חי', מתייחס המועמד המנצח זיו דשא לקהילה החרדית בעיר, ומצהיר כי יעבוד עמה בשיתוף פעולה מלא
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתום מערכת בחירות סוערת במועצה המקומית זכרון יעקב, מסתמן ניצחון מוחץ למועמד זיו דשא. בניגוד להערכות, המועצה לא תלך לסיבוב שני, בעיקר עקב פרישתם מהמירוץ של מועמדים נוספים, שסללו את הדרך לניצחון דשא.

את מערכת הבחירות ליוותה בימים האחרונים דרמה לא קטנה, שנסובה אודות תמיכת הקהילה החרדית. הקהילה – המונה כאלף ומאתיים קולות – הפכה למחוזרת על ידי כל המועמדים, אלא שברגע האחרון, החליטו הרבנים שלא לצדד באף אחד מהמועמדים, והורו לבני הקהילה שלא ליטול חלק בבחירות.

בראיון ראשון לאתר 'קול חי', מתייחס המועמד המנצח זיו דשא לקהילה החרדית בעיר, ומצהיר כי יעבוד עמה בשיתוף פעולה מלא. "מערכת היחסים עם נציגי הציבור והקהילה החרדית בעיר הייתה טובה במשך שנים ותימשך, מתוך הבנת הצרכים של הקהילה – כמו כל הקהילות האחרות. על בסיס ההיכרות שלנו בעבר אני מאמין ששיתוף הפעולה שלנו יימשך".

דשא התחייב להפנות משאבים לשיפור התשתיות ושיפוץ חזות השכונות החרדיות, ואף הפנה אותנו למצע הבחירות: "כל נושא שיפור החזות בשכונות הוותיקות כמו נווה שרת ורמת צבי יזכו למתיחת פנים כיעד מרכזי בקדנציה הקרובה".

בימים האחרונים הוצפו בכלי התקשורת טענות על קשרים של דשא לקהילה הרפורמית, זה מצידו מגיב: "בכל מקום יש קהילות רפורמיות קונסרבטיביות וליברליות, אף קהילה לא מנסה לתפוס מרחב על חשבון הקהילה האחרת וזה מה שיפה בזכרון".



0 תגובות