יהודייה מכפר יטא: "מחלקים שם ממתקים אחרי כל פיגוע"

    "אני לא יודעת מה להגיד. מצד אחד הם אומרים שהם רק רוצים להתפרנס, אבל ברגע שאתה נותן להם הם באים ורוצחים. הם לא ישתנו לדעתי. הם כל החיים שלהם יישארו ככה"
    יוסי צלניקר 1 Comment on יהודייה מכפר יטא: "מחלקים שם ממתקים אחרי כל פיגוע"

    כ' שהייתה גרה בכפר ממנו יצאו המחבלים אמש מספרת על החיים שם • נזכרת: אמרו לי שביום אחד יפתח בור ענק לשם יישפך כל הדם של היהודים • זוכרת: רוב רובו של הכפר תומכים בטרור • לא שוכחת: את היום שברחה משם

    "אני לא יודעת מה להגיד. מצד אחד הם אומרים שהם רק רוצים להתפרנס, אבל ברגע שאתה נותן להם הם באים ורוצחים. הם לא ישתנו לדעתי. הם כל החיים שלהם יישארו ככה"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכפר יטא שבאזור חברון ממנו יצאו המחבלים הנפשעים שביצעו את הפיגוע בתל אביב, כבר ידע טרור רב. בעזרת כ' יהודיה שהתגוררה במקום עד לפני מספר חודשים אנו מבקשים לעשות הצצה למקום ממנו יצאו כל כך הרבה אנשי טרור.

    עד לפני מספר חודשים התגוררה כ', יהודיה שנישאה לערבי מכפר יטא, בכפר. במשך ארבע שנים התגוררה כ' במקום יחד עם שלושת ילדיה. לאתר 'קול חי' היא מספרת כי הפיגוע אמש החזיר אותה אחורה "כששמעתי שהמחבלים מכפר יטא, מייד נזכרתי בחגיגות השמחה שהיו אחרי כל פיגוע" היא משחזרת. "אמנם יש שם גם אנשים רגילים, אבל רוב רובו של הכפר תומכים בטרור. גם אמא של בעלי הייתה תמיד תומכת בטרור. מולי בפרצוף היא הייתה מקללת את היהודים וגם לי קראה יהודיה מגעילה".

    "יום אחד" היא מספרת "הושיבו אותי ואמרו לי שביום אחד יפתח בור ענק לשם יישפך כל הדם של היהודים, אבל אני בגלל שהתחתנתי עם ערבים אזכה לרחמים מן השמיים".

    כ' מספרת כי היא נמנעה מלשלוח את ילדיה למוסדות החינוך הערביין. "זה המזל שלי. הם מחנכים את הילדים מגיל קטן לשנוא יהודים".

    "אני זוכרת שאחרי כל פיגוע, או חטיפת חייל, הם היו עושים חגיגות שמחה, מצפצפים ברכבים ומחלקים ממתקים".

    כמי שחייה איתם מספר שנים, מה הפתרון לדעתך?

    "אני לא יודעת מה להגיד. מצד אחד הם אומרים שהם רק רוצים להתפרנס, אבל ברגע שאתה נותן להם הם באים ורוצחים. הם לא ישתנו לדעתי. הם כל החיים שלהם יישארו ככה".

    על היום שבו ברחה מהכפר בסיוע של ארגון יד לאחים, היא מודה בכל יום. "כיום אני לא בקשר עם בעלי לשעבר ועם משפחתו והם לא יודעים איפה אני גרה, ואני מצליחה להסתדר בזכות יד לאחים" היא מסכמת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ה' ירחם!
      יד לאחים זה אשכרה פידיון שבויים!!!!!!!!!