"דירת חמישה חדרים נאבדה בבני ברק, אל תתרמו לה מרפסת"

    במחסנים של "מכון פאר" הצטברו במשך השנים 382 זוגות תפילין, שגם לאחר מאמצים רבים לא הצלחנו להשיבם לבעליהם, וזאת משום שלא נרשמו בהם שם וטלפון של בעל התפילין
    אבי יעקב 1 Comment on "דירת חמישה חדרים נאבדה בבני ברק, אל תתרמו לה מרפסת"

    עם התקרב ימי ל"ג בעומר, ישראל יוד מתריע, מזהיר ומזכיר לציבור לרשום שמות וטלפונים על שקיות התפילין • "היוצאים לדרך והעולים למירון צריכים לדעת שבכל שנה נעלמים מאות זוגות תפילין שאין בהם שם וטלפון"

    במחסנים של "מכון פאר" הצטברו במשך השנים 382 זוגות תפילין, שגם לאחר מאמצים רבים לא הצלחנו להשיבם לבעליהם, וזאת משום שלא נרשמו בהם שם וטלפון של בעל התפילין
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין איש שלא שמע על ישראל יוד ממכון פאר שעוסק כל השנה בכשרות הסת"ם.

    אנשים שעוברים ליד חנותו המפורסמת ברחוב חזון איש פינת ר"ע נעצרים ורואים את ה'חידושים' האחרונים בתחום הסת"ם, טעיות ושיבושים בפרשיות שנתגלו ואבידות רבות.

    עם התקרב ימי ל"ג בעומר, ישראל יוד מתריע, מזהיר ומזכיר לציבור לרשום שמות וטלפונים על שקיות התפילין. לדבריו תפילין רבות נאבדו/נשכחות במירון בל"ג בעומר.

    הרב יוד מספר כי "במחסנים של "מכון פאר" הצטברו במשך השנים 382 זוגות תפילין, שגם לאחר מאמצים רבים לא הצלחנו להשיבם לבעליהם, וזאת משום שלא נרשמו בהם שם וטלפון של בעל התפילין".

    כעת הוא לוקח מחשבון ומקיש: "בחשבון פשוט, כאשר כל זוג תפילין שוויו בין 1000 – 1500 $ הרי שווים של התפילין מליון ותשע מאות אלף ש"ח" אם כן מסכם יוד "זוהי עלות דירת חמישה חדרים בבני ברק שהלכה לאיבוד ואין מוצאים את הבעלים".

    הוא פונה בקריאה נרגשת לבעלי התפילין: אנא רשמו בתפילין שם ומספר טלפון כי הנסיון מוכיח שכל זוג תפילין שנאבד, אם יש בו שם ומספר טלפון הוא מוחזר לבעליו במוקדם או במאוחר. ואל תאמר לי זה לא יקרה כי גם להם זה קרה.

    ולמה דוקא עכשיו?
    היוצאים לדרך והעולים למירון צריכים לדעת שבכל שנה נעלמים מאות זוגות תפילין שאין בהם שם וטלפון



    1 תגובות

    מיין תגובות