הגראי"ל הכריע: ועדת רבנים חדשה תנווט את נציגי 'דגל' בירושלים

את ההכרעה על הקמת הוועדה קיבל מרן ראש הישיבה, בעקבות ריבוי הפעילות והשאלות הרבות העומדות על הפרק בנושאים שונים דבר יום ביומו, בהם דברים שגופי תורה תלויים בהם
איתי גדסי 2 Comment on הגראי"ל הכריע: ועדת רבנים חדשה תנווט את נציגי 'דגל' בירושלים

בעקבות ריבוי השאלות והלבטים, הכריע מרן ראש הישיבה על הקמת ועדת רבנים, אליה יובאו להכרעה שאלות פרטניות בפעילות נציגי התנועה בירושלים • חברי הועדה: הגר"ד כהן, הגר"י אפשרתי והגר"ב סולוביציק

את ההכרעה על הקמת הוועדה קיבל מרן ראש הישיבה, בעקבות ריבוי הפעילות והשאלות הרבות העומדות על הפרק בנושאים שונים דבר יום ביומו, בהם דברים שגופי תורה תלויים בהם
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי ועידה מדוברת ועימותים מתוקשרים מול 'אגודת ישראל', ממשיכה תנועת 'דגל התורה' בשינויים ובתנופה בניסיון לבלוט מעל השטח, ולקבוע את סדר היום הפוליטי. הבוקר פורסם כי 'דגל' תקים ועדת רבנים שתייעץ ותכוון את הנציגים המוניציפליים.

בכתבה המתפרסמת הבוקר ב'יתד נאמן' נכתב על פי הוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, נוסדה ועדת רבנים שעל ידי דגל התורה בירושלים עמה ייוועצו נציגי הציבור בעירייה ועסקני הציבור בשכונות העיר, בכל ענייני הציבור והנושאים השונים העומדים על הפרק בנושאי התנועה והפעילות הציבורית.

על פי הכתבה, את ההכרעה על הקמת הוועדה קיבל מרן ראש הישיבה, בעקבות ריבוי הפעילות והשאלות הרבות העומדות על הפרק בנושאים שונים דבר יום ביומו, בהם דברים שגופי תורה תלויים בהם, וההתנהלות הנדרשת בנושאים השונים מול העירייה, בשאלות רבות הנוגעות לענייני דת וקדשי ישראל וביצור חומות שבת קודש הנרמסת בראש חוצות.

בעקבות כך נוצר צורך דחוף בהקמת "וועדת רבנים" בירושלים, אשר תדריך ותנחה את דרכם ופעילויותיהם של נציגי דגל התורה ועסקניה בעיריית ירושלים וברחבי השכונות בעיר, בעניינים שוטפים הדורשים מתן הכרעה ועצה דבר יום ביומו בפעילות הציבורית בענייני הכלל והפרט.

מרן ראש הישיבה מינה לחברי ועדת הרבנים את הגאון הגדול רבי דוד כהן, ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יוסף אפרתי, ראש ביהמ"ד להלכה בהתיישבות אמונת אי"ש, והגאון רבי ברוך סולוביציק, ראש ישיבת תורת זאב.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    קול חי, מי עצניק אצלכם? מאיפה השנאה לדגל?
    איכססס זה מגמתי מידי ושקוף מידי

  2. 1

    כנראה שהקריסטל אזל מהמלאי בעקבות ועידת דגל התורה, וזה מה שנותר!!!