למרות ההבטחות • בעלי עסקים זועמים: צ'קים של אלי ישי חוזרים

    "להפתעתי קיבלתי תשובה של 'כן, בוא נסגור לך - אבל אחרי פסח'. ביום שקבעתי להיפגש, שוב הגלגל חזר, 'אנחנו מוכנים לשלם לך רק חלק מהסכום, אין לנו את היכולת, אנחנו יודעים שעשית הכל למעננו, יודעים שמגיע לך. אבל אין לנו', נאמר לי על ידי אנשיו של ישי", לדבריו, "הצעתי להם הצעות הוגנות וראויות אפילו בדיעבד, אבל נתקלתי באוזניים ערלות".
    דוד לזר 12 Comment on למרות ההבטחות • בעלי עסקים זועמים: צ'קים של אלי ישי חוזרים

    בערב חג הפסח הבהיר יו"ר התנועה אלי ישי כי סאגת החובות שהצטברו בעקבות הכישלון בבחירות האחרונות – עומדת לקראת סיום • מתיעוד שהגיע לאתר 'קול חי' עולה כי למרות הכל אין ביכולתה של התנועה לשלם את חובותיה

    "להפתעתי קיבלתי תשובה של 'כן, בוא נסגור לך - אבל אחרי פסח'. ביום שקבעתי להיפגש, שוב הגלגל חזר, 'אנחנו מוכנים לשלם לך רק חלק מהסכום, אין לנו את היכולת, אנחנו יודעים שעשית הכל למעננו, יודעים שמגיע לך. אבל אין לנו', נאמר לי על ידי אנשיו של ישי", לדבריו, "הצעתי להם הצעות הוגנות וראויות אפילו בדיעבד, אבל נתקלתי באוזניים ערלות".
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס הרמת כוסית של תנועת 'יחד' בערב חג הפסח הבהיר יו"ר התנועה ח"כ לשעבר אלי ישי כי סאגת החובות שהצטברו בעקבות כישלון התנועה בבחירות האחרונות – עומדת לקראת סיום.

    בפתח דבריו אמר ישי כי הוא נמצא לקראת סיום החזרת החובות וכי "אני מאמין שבעזרת ה' ובעזרתכם, כפי שסייעתם עד כה – נצליח להתגבר גם על זה".

    אולם מתברר כי אפילו כעת, כשנה לאחר הבחירות, פעילים ובעלי עסקים רבים שעבדו עם תנועת 'יחד' – טרם קיבלו את שכרם.

    בעל עיתון, תושב אשקלון, פרסם צילום של צ'ק שקיבל עבור עבודתו בתנועת 'יחד' בתקופת הבחירות, וכך הוא כותב: "את הצק הזה קיבלתי ב-16/2/15, ב20/4/15 הוא חזר, היום התאריך 6/5/16".

    "כמו רבים וטובים שעוד חשבו שאלי ישי עומד במילה שלו ויש לו "מה למכור", את הבחירות הוא הפסיד, אך על החובות הוא התחייב", הוא כותב, "מספר חודשים אחרי שהצ'ק חזר יצר איתי קשר אחד מאנשיו של ישי, וביקש ממני להגיע לפשרה, כמובן שבגלל הסכום הקטן אין ממש מקום לתזוזות".

    הצ'ק שחזר

    הצ'ק שחזר

    לדבריו, "קיבלתי הבטחה, 'תשב בצד תחכה בסבלנות, נתחיל לשחרר כספים וגם החוב שלך יפרע', נאמר לי, ישבתי בשקט במשך כשנה. אף אחד לא פנה אליי, אף אחד לא באמת יצר קשר, החלטתי לעשות זאת בעצמי".

    "להפתעתי קיבלתי תשובה של 'כן, בוא נסגור לך – אבל אחרי פסח'. ביום שקבעתי להיפגש, שוב הגלגל חזר, 'אנחנו מוכנים לשלם לך רק חלק מהסכום, אין לנו את היכולת, אנחנו יודעים שעשית הכל למעננו, יודעים שמגיע לך. אבל אין לנו', נאמר לי על ידי אנשיו של ישי", לדבריו, "הצעתי להם הצעות הוגנות וראויות אפילו בדיעבד, אבל נתקלתי באוזניים ערלות".

    את תגובת תנועת 'יחד' נפרסם מיד לכשהיא תתקבל.



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      ממש חבל שאתר חרדי מפרסם כזה לשון הרע מה התועלת בכך?????

    2. 11

      אלי ישי מסובך בחובות וכל מה שאומרים שיש לו כסף וכו' שקר גמור אני יודע באופן אישי שהוא חייב לאדם 20,000 ש"ח

    3. 9

      בעזרת ה' הוא יחזיר הכל.

      מרן הרב עובדיה אמר בכל ביתי נאמן הוא,
      בעזרת ה' הוא יחזיר את כל החובות ויקדש שם שמיים ויוכיח שמרן זצ"ל אמר עליו דברי אמת
      (וכמו כן מרן אמר דברי אמת על אריה דרעי…)

    4. 8

      חיות טורפות
      תפסיקו להתעלל באלי ישי
      אנשי רוע
      תנו לו להשתקם בשקט

    5. 7

      מרן זצ"ל : בכל ביתי נאמן הוא!
      בעזרת ה' אלי ישי יחזיר הכל, יקדש שם שמיים,
      ויוכיח שמרן דיבר דברי אמת,
      בדיוק כפי שאמר דברי אמת על אריה דרעי….

    6. 6

      קול חי: זה סקופ? שמצאתם שיק ע"ס 1180 שקל שחזר? ציפיתי לראות מיליון שקל – אולי לפחות 50,000. אבל 1,180 שקל שוה כתבה? (כמה עולה אצלכם 20 שניות פרסומת ברדיו?) אני לא איש ישי ולא איש ש"ס – רק סתם יהודי חרדי. אבל איכות תקשורתית אני מצפה מכם.

    7. 5

      מי שיצא נגד מרן ראש הישיבה רבינו שלום כהן יפסיד תמיד………………..