האזינו: מדוע ח"כ מוזס מתנגד להעברת מליאת הכנסת למירון?

דוד לזר No Comments on האזינו: מדוע ח"כ מוזס מתנגד להעברת מליאת הכנסת למירון?

בעוד כחודש ימים יעלו מאות אלפים לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי במירון ויחגגו את יום ההילולא בל"ג בעומר • כבר עתה יש מי שלא מרפה את דאגתו מהנושא • והאם בקרוב נראה רכבת מירושלים למירון?

צילום: Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד כחודש ימים יעלו מאות אלפים מבני ישראל לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי במירון ויחגגו את יום ההילולא בל"ג בעומר – וכמידי שנה בשנה נושא התחבורה והתחבורה הציבורית בדרך למירון וממירון עולה לכותרות.

אמש (ראשון) ב'מעבירים הילוך' עם יעקב גרודקה ב'קול חי' סיפר חבר הכנסת אליעזר מנחם מוזס כי קודם חג הפסח קיים פגישה בהולה עם שר התחבורה ישראל כץ ומנכ"ל המשרד – וזאת בכדי להתעדכן בכל הקשור להערכות לקראת ל"ג בעומר במירון.

"יפה שאתם הראשונים שמעלים את נושא התחבורה בתקשורת", אמר מוזס לגרודקה בתחילת דבריו, "גם כל הכבוד למשרד התחבורה, בשנה הקודמת אפשר לומר שהיו אפס תקלות, הם הכינו חפ"ק גדול במירון והצליחו בצורה בלתי משוערת".

מוזס מנה את הבעיות שדורשות השנה פתרון, "בעיית הבעיות כעת הם החברות הפרטיות שמגיעות למירון, האם יש דרך שגם הם לא יצטרכו לחנות רחוק ולהתנייד בשאטלים והאם ניתן להכניס גם אותם סמוך למירון".

"לדעתי, צריך שכל החברות כולל הפרטיות יהיו מחוברות באמצעים טכנולוגיים לחפ"ק של משרד התחבורה בכדי שנדע בשעת אמת שיצא כעת אוטובוס מנתיבות, מכרמיאל ומשאר חלקי הארץ וכבר שיגיעו לצומת גולני נסדר להם מקום במירון", אמר מוזס.

בעת השידור נקטע מעט הקו של ח"כ מוזס, ובאוויר עלתה השאלה אולי מכיוון שהוא בדרכו למירון קו הטלפון שלו השתבש, "הלוואי והייתי יכול, מי יתן לי אבר כיונה אעופה ואשכנה במירון, אני בירושלים", השיב מוזס. גרודקה לא הרפה: "אני חושב שצריך להתחשב בך ולהגיש הצעת חוק – להעביר את מליאת הכנסת למירון ואם לא באופן קבוע – לפחות לתקופה", מוזס נזעק וענה: "לא, לא, לא, חלילה, רק זה לא, אין להם שום קשר לקדושה של רשב"י".

בסיום השיחה הזכיר מוזס, "לפני 7 שנים סיפרתי על רכבת למירון וכולם צחקו, והנה בשנת 2017 יצאו בעזרת ה' רכבות מירושלים, דרך המנהרה, ת"א וכרמיאל וזה יפתור את כל הבעיות של מירון".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות