הרצוג ממשיך לחטוף מהלומות • "חקיין זול של נתניהו"

"שמעתי שיש כמה שלא מרוצים מהגישה הציונית שלי, אם הם רוצים שיושב ראש המחנה הציוני יעדיף אינטרסים של פלסטינים, יש לי מסר בשבילם: שיחשבו מסלול מחדש".
דוד לזר No Comments on הרצוג ממשיך לחטוף מהלומות • "חקיין זול של נתניהו"

בשונה ממה שקורה בש"ס ששם יו"ר התנועה שר הפנים אריה דרעי מקבל גיבוי מלא בכל הקשור לחקירת המשטרה אודות כמה מעניניו, ב'מחנה הציוני' ממשיך הרצוג לספוג אש מסיבות שונות • ומי קרא לו לקום ולהתפטר?

צילום: FLASH90
"שמעתי שיש כמה שלא מרוצים מהגישה הציונית שלי, אם הם רוצים שיושב ראש המחנה הציוני יעדיף אינטרסים של פלסטינים, יש לי מסר בשבילם: שיחשבו מסלול מחדש".
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשונה ממה שקורה בש"ס ששם יו"ר התנועה שר הפנים אריה דרעי מקבל גיבוי מלא בכל הקשור לחקירת המשטרה אודות כמה מעניניו, ב'מחנה הציוני' ממשיך הרצוג לספוג אש מסיבות שונות.

הסערה האחרונה באה על הרצוג בעקבות דבריו כי "יש תחושה שאנחנו תמיד אוהבי ערבים", הבוקר (חמישי) אמרה חה"כ שלי יחימוביץ' "האם כעת יותר ברור למה כה פסול להתרפס בפני הגזענים שונאי צה"ל והמדינה האלה, להסביר להם בדחילו ורחימו שחלילה איננו 'אוהבי ערבים'?, כמה שגוי לבסס את הגדרת זהותנו הערכית על בסיס ה'קללות' שהם מטיחים בנו?", אמרה בעקבות העצרת למען החייל היורה במחבל המנוטרל, שהתקיימה בכיכר רבין בתל אביב.

אמש אמר חה"כ זוהיר בהלול ממפלגתו של הרצוג כי "אני לא יודע אם הוא מכוון אליי או ל-20% מאזרחי המדינה, כנראה שהמסלול החד מביא את המפלגה לאובדן זהות".

גם יושב ראש הרשימה המשותפת איימן עודה הגיב לדבריו של הרצוג בחריפות ואמר כי "הרצוג אינו רלוונטי ואינו מנהיג, וכבר מזמן היה צריך להתפטר מראשות האופוזיציה. הרצוג הפך עצמו לחקיין זול וחיוור של נתניהו".

וגם בימין לא אהבו את דבריו של הרצוג, שר החינוך נפתלי בנט אמר כי "לאחרונה נהייתה אופנה לתקוף את ערביי ישראל, ואני רוצה לומר: ערביי ישראל לא נוהרים, לא זועבי'ז, ואנחנו לא שונאים אותם, ערביי ישראל הם חמישית מאזרחי ישראל, ילדיהם הם תלמידי מערכת החינוך הישראלית – אני שר החינוך של כולם ואנחנו אוהבים את כולם. אני חושב איך הייתי מרגיש לו אני הייתי ילד ששומע כאלה דברים ברדיו, ודווקא לקראת חג הפסח אנחנו צריכים לגלות יותר תבונה, רגישות ואהבה".

אמש התייחס הרצוג לסערה ואמר כי "שמעתי שיש כמה שלא מרוצים מהגישה הציונית שלי, אם הם רוצים שיושב ראש המחנה הציוני יעדיף אינטרסים של פלסטינים, יש לי מסר בשבילם: שיחשבו מסלול מחדש".



0 תגובות