נתניהו מתכתב עם גולשים: הרגלי שינה, מניעת יבלות והורדת מסים

    "כשקשה אני לא הולך לישון, אני פועל יותר קשה. כך נהגתי בלילות ארוכים בשירותי הצבאי וכך אני נוהג גם היום כשמדינת ישראל עומדת בפני אתגרים גדולים"
    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו מתכתב עם גולשים: הרגלי שינה, מניעת יבלות והורדת מסים

    באורח חריג, התיישב ראש הממשלה מול הטאבלט, והתכתב עם גולשים ברשת החברתית • הגולשים ניצלו את ההזדמנות לחבוט בו על ריבוי תפקידיו, להתלונן על מחירים גבוהים, ולבירור הרגליו האישיים של מנהיג מדינת ישראל

    "כשקשה אני לא הולך לישון, אני פועל יותר קשה. כך נהגתי בלילות ארוכים בשירותי הצבאי וכך אני נוהג גם היום כשמדינת ישראל עומדת בפני אתגרים גדולים"
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצעד די נדיר, התיישב היום ראש הממשלה נתניהו מול הטאבלט כדי להגיב לשאלות הגולשים. בסמוך לשעה 16:25 פרסם ראה"מ נתניהו הודעה בה כתב: "אני כאן עכשיו כדי להשיב לשאלות שלכם". ולאחר מכן הגיב למספר גולשים ששאלו שאלות בעמוד בפייסבוק שלו.

    הגולש שגיא מאזוז שאל את נתניהו: "למה אתה לא מחלק את תיקי החוץ והכלכלה וכו'? אתה עדיין חושב שליברמן או הרצוג יכנסו לקואליציה? עד מתי תחכה?"

    נתניהו השיב לו: "אני מתכוון להעביר את תיק הכלכלה בקרוב, מלכתחילה הוא הגיע לידיי בעקבות פרישת שר מהממשלה. אבל אני מנצל את הזמן כדי להוביל בו רפורמות גדולות, כולל המאבק שאנחנו מנהלים נגד הרגולציה והבירוקרטיה. רק אתמול, למשל, החלטנו לבטל תקנות שמגבילות ייבוא של מוצרי חשמל מחו"ל, מה שיוריד את מחירם ויקל על אזרחי ישראל.

    "לגבי תיק החוץ – אני פועל ללא לאות באמצעות משרד החוץ כדי להרחיב את קשרי החוץ שלנו עם מדינות העולם. יש לנו היום יחסים דיפלומטיים עם 161 מדינות, שיא של כל הזמנים, ביניהן מעצמות כמו הודו, יפן, סין, רוסיה – כמעט כל מדינות אפריקה ומדינות רבות ומובילות בעולם. בנוסף לקשרינו המסורתיים עם ארה"ב ומדינות אחרות במערב. ביחס להצטרפות של מפלגות אחרות לקואליציה – זו הייתה בחירה שלהם להישאר באופוזיציה. ליברמן, לצערי, בחר להצטרף לשמאל כדי להפיל את ממשלת הימין".

    הגולש עוז קרון שאל: "מתי תוריד מיסים?! הנה רק החודש שוב אנחנו משלמים עוד מיסים, הורדת את תקרת המס עבור הפנסיה. כל הזמן משלמים רק יותר ויותר מיסים, ארנונה בשמיים, שכירות גבוהה, גני ילדים ועוד ועוד. שלא לדבר על ביטוח לאומי וכל השאר שגם לוקחים חלק מן העוגה".

    על כך ענה נתניהו: "דווקא הפחתנו מיסים לאחרונה – הורדנו את המע"מ באחוז ואת מס החברות. המדיניות שלי היא ככל שניתן – להפחית מיסים כדי להקטין את הנטל על האזרח ולהשאיר לו יותר כסף בכיסו. בדרך כלל האזרחים יודעים להשתמש בכסף טוב יותר ממשרדי הממשלה. כמובן שיש לנו גם הוצאות על ביטחון, תשתיות, בריאות וחינוך ורווחה, ואנחנו מנסים לשמור על איזון נכון. בסך הכל בהשוואה למדינות אחרות אנחנו עושים זאת טוב למדיי".

    גארי רוזנמן שאל: "למה אתם לא מטפלים בבעית מחירי הדיור? שוק הנדל״ן תקוע ואין תחרות. צעירים רבים עוזבים את הארץ בגלל שהם לא מוצאים את עתידם כאן בגלל בועת הנדל״ן".

    נתניהו השיב: "מורידים מכסים, מעודדים תחרות, ובשיתוף פעולה מלא עם שר האוצר אנחנו פועלים לרוחב הממשלה כדי להפחית את מחירי הדיור באמצעות הגדלה דרמטית של התחלות הבנייה בישראל".

    אליה גרינפלד שאל: "במהלך כל תקופת הבחירות לא הצגת אף תכנית סדורה באף נושא מלבד אחד – שינוי שיטת הממשל. האם עתה אחרי שנה בתפקיד אתה מוכן לקדם את הנושא? מדוע כשר תקשורת אתה לא מקדם את נושא הרפורמה ברשות השידור?"

    נתניהו ענה: "כפי שהבטחתי, הקמתי וועדת שרים בראשות השר יריב לוין כדי לקדם את הנושא הזה. אחד הנושאים הראשונים שנידונו זה לאפשר לאזרחי ישראל בחו"ל להצביע בבחירות, כפי שנהוג ברוב המדינות הדמוקרטיות. כפי שאתם יכולים לתאר, אנחנו נתקלים באינטרסים סותרים מצד מפלגות הקואליציה ולכן ההתקדמות בנושא הזה איטי ממה שאני רוצה".

    דור בוסי שאל: "האם גם אתה, בדומה לבוז׳י, הולך לישון בזמן מלחמה?"

    נתניהו שמח להגיב: "כשקשה אני לא הולך לישון, אני פועל יותר קשה. כך נהגתי בלילות ארוכים בשירותי הצבאי וכך אני נוהג גם היום כשמדינת ישראל עומדת בפני אתגרים גדולים".

    לגולש אורי ליבנה ששאל: "איזה עצות היית נותן למי שמתגייס בקרוב לשירות קרבי בחטיבת חי"ר? ולמי שהולך לאחת הסיירות?" השיב נתניהו: "אתן לך את העצות שנתן לי אחי יוני ז"ל, כשהתגייסתי אני לסיירת מטכ"ל. 1 – מתח את הגרביים בנעליים כדי שלא יהיו לך יבלות, 2 – אם בכל זאת תהיה לך יבלת, תשחיל מחט עם חוט שיספוג את הנוזל במשך הלילה, 3 – תמיד תצפין את המפה כדי שתדע היכן אתה נמצא. ועכשיו אני מוסיף משלי: 1 – למד להשתחרר מהמפה ומה-GPS ולמד את השטח בעל פה. 2 – שמור על הנשק ועל טוהר הנשק, 3 – שמור על עצמך ושמור על המדינה שלנו".

    הפוסט צבר בתוך שעה כ-3080 תגובות, 270 שיתופים ו-6.800 לייקים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      "באופן נדיר פינה מזמנו" ביאור דברי הכתב: הרי כבר שנים שהוא ראש ממשלה, והוא פשוט לא עשה כלום ממש, הנה סוף סוף הוא עושה משהו חיובי, ולכן זה נחשב נדיר.