האם חקירת 'קרטל המחירים' תשפיע על הטיסות לאומן?

    חיים הלר 1 Comment on האם חקירת 'קרטל המחירים' תשפיע על הטיסות לאומן?
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם חקירת קרטל המחירים לכאורה בנסיעות משלחות הנוער לפולין תשליך גם על הנסיעות לאומן? זו שאלה שנשאלת לא מעט בקרב גורמים שמעורים בארגון הנסיעות לאומן.

    אחד הנחקרים והעצורים שהיו בפרשת קרטל המחירים לכאורה במשלחות הנוער לפולין, הוא פיני גינזבורג, אדם דתי שנחשב לאחד הגורמים המובילים בשוק התעופה הישראלי ובפרט בארגון הטיסות לאומן לראש השנה.

    גינזבורג שהינו מבעלי חברת הלל תורס, מחזיק בכעשרה אחוזים ממניות חברת התעופה אל על. בהטסה ההמונית לאומן לקראת ראש השנה הוא אחד הגורמים הדומיננטים ביותר, אם לא הדומיננטי ביותר.

    על פי הדיווח ב'גלובס' הוא עובד עם שלוש חברות הנסיעות המרכזיות בתחום: דרך צדיקים, נתיבים, ורביבוס. הלל טורס חוכרת את המטוסים עבור הנסיעות האלה, תמורת עמלה.

    אחד הגורמים בענף צוטט בעיתון גלובס, "הוא שחקן מאוד חזק. הוא ידע לקחת חלק ניכר מהשוק הזה ולהפעיל קבלני משנה. העובדה שהוא חובש כיפה, עזרה לו, אבל עזרה עוד יותר העובדה שהוא בעל הון. צריך הרבה כסף בשביל אופרציה כזאת ולא הרבה גורמים מוכנים לקחת את הסיכון של הזמנת מטוסים שלמים. לחכור מטוס לראש השנה זה עלות של 700-500 דולר למושב, ומדובר בהרבה מטוסים. אם לא הצלחת למכור זו בעיה שלך – אין ביטולים", אמר הגורם.

    באחד המקרים, כך דווח ספג גינזבורג מכה פיננסית כאשר זמן קצר לפני הטיסות התברר כי קבוצה גדולה של נוסעים לא תגיע. ההפסד נאמד בזמנו במיליוני שקלים.

    יודגש כי גינזבורג מכחיש מכל וכל את המיוחס לו בפרשת קרטל המחירים.

    האם חקירתו בחשד למעורבות בקרטל הנסיעות לפולין תשפיע השנה על הטיסות לאומן? בקרב עסקני ברסלב מאמינים שלא יהיה כל שינוי, אולם החשש תמיד קיים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סוף סוף כל הגנבים למנייהם יחתפו אןתה חזק על כל המחירים המופקעים