בעט, הצית וניגן בגיטרה: בן דוד אינו כשיר, 2 הקטינים הורשעו ברצח אבו חדיר

    ישראל פריי 1 Comment on בעט, הצית וניגן בגיטרה: בן דוד אינו כשיר, 2 הקטינים הורשעו ברצח אבו חדיר
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפטם של רוצחי הנער מוחמד אבא חדיר, הוכרע הבוקר בבית משפט המחוזי בירושלים. הנאשם המרכזי, יוסף חיים בן דוד, לא הורשע, עקב מצבו הנפשי הבלתי יציב, שהקשה על השופטים להכריע בעניינו. שני הנאשמים האחרים, קטינים ששמם אסור בפרסום, הואשמו ברצח.

    כתב האישום מגולל את השתלשלות הלילה בסופו ביצעו הנאשמים את המעשה האכזרי. לפי כתב האישום, הם הלמו בראשו של אבו חדיר ושרפו אותו בעודו בחיים, כנקמה על חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים, גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח, בגוש עציון. גופתו של אבו חדיר נמצאה ביער בירושלים.

    על פי כתב האישום, לאחר חטיפת הנערים יצאו השלושה, בהובלת בן דוד, לאיתור קורבן לצורך "פעולת נקם", זאת לאחר שרכשו דלק בתחנה צפונית לירושלים. סמוך לשעה 3:00 בלילה הם הבחינו בנער אבו חדיר בשכונת בית חנינא. לאחר שווידאו כי מדובר בערבי – הם חטפו אותו והכניסו אותו בכוח אל מכוניתם, תוך שהוא מנסה להתנגד.

    בשלב זה, לפי האישום, קרא בן דוד לאחד הקטינים "תגמור אותו", והקטין חנק את אבו חדיר בעזרתו של הקטין הנוסף כשהם בתוך הרכב. בהמשך, השלושה נסעו ליער בירושלים וכשהגיעו למקום החל בן דוד לבעוט באבו חדיר, שהיה מחוסר הכרה, תוך שהוא צועק את שמות שלושת הנערים שנחטפו.

    ביחד עם אחד הקטינים הוא שפך את הדלק שרכשו קודם לכן לפיו של אבו חדיר, ובן דוד הצית אותו עד שנשרף. השלושה נמלטו מהמקום, שרפו את חפציהם האישיים, ושבו לביתו של בן דוד בהתנחלות אדם, שם על פי כתב האישום החלו לנגן בגיטרה.

    עורכי דינו של בן דוד דבקו בקו ההגנה על חוסר כשירות נפשית, עמדה שלעת עתה התקבלה. בהמשך יוכרז על מועד בו יוכרע דינם של הנאשמים, בהתבסס על ההרשעה שניתנה היום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה זה לא כשיר נפשית???
      הוא פושע בקנה מידה!
      מאיפה לבחור יהודי יש רוע איום שכזה בשביל לבצע את מה שביצע, גם אם לא היה יציב נפשית באותו זמן
      צריך לכלוא אותו לכל הפחות במחלקה סגורה, זה פשוט מגיע לו.