"אכזריות קיצונית" • הורשע רוצחו של מוחמד אבו חדיר

    "הנאשם הורשע ברצח נער חף מפשע שחייו נגדעו באחת באכזריות קיצונית ובנסיון לחטוף ילד נוסף- ילד בן שמונה, אותו ניסה לחטוף מזרועות אימו בעת שהלכה ברחוב עם ילדיה הקטינים"
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "אכזריות קיצונית" • הורשע רוצחו של מוחמד אבו חדיר

    הבוקר הרשיע בית המשפט המחוזי בירושלים את יוסף חיים בן דוד בן ה-30 וקבע כי הוא רצח את הנער מוחמד אבו חדיר בן ה-16 לפני כשנתיים • "אנחנו צריכים צדק, להרוס להם את הבית כמו שהורסים לערבים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "הנאשם הורשע ברצח נער חף מפשע שחייו נגדעו באחת באכזריות קיצונית ובנסיון לחטוף ילד נוסף- ילד בן שמונה, אותו ניסה לחטוף מזרועות אימו בעת שהלכה ברחוב עם ילדיה הקטינים"
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שלישי) הרשיע בית המשפט המחוזי בירושלים את יוסף חיים בן דוד בן ה-30 וקבע כי הוא רצח את הנער מוחמד אבו חדיר בן ה-16 לפני כשנתיים.

    בנוסף, שני אחייניו של בן דוד, בני 16 ו-17, הורשעו אף הם בביצוע הרצח. על אחד מהם נגזר מאסר עולם ועל השני נגזרו 21 שנות מאסר בעקבות חלקם ברצח.

    הנאשם בן דוד שמר על זכות השתיקה במהלך כל המשפט זאת למרות שהוא הודה במעשים ושחזר אותם בפני חוקרי המשטרה.

    מהפרקליטות נמסר: "לאחר שבית המשפט קבע כי הנאשם יוסף בן דוד ביצע את העבירות המיוחסות לו בכתב האישום: רצח, חטיפה לשם רצח, ניסיון חטיפה לשם כליאה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, וניסיון הצתה, היום קיבלו השופטים את עמדת הפרקליטות לפיה הנאשם אינו חולה נפש – והרשיעו אותו בדין. בית המשפט קבע באופן ברור וחד משמעי כי בן דוד הוא האחראי והמבצע העיקרי של המעשים המזעזעים שבהם הורשע יחד עם שני קטינים קרובי משפחתו".

    "הנאשם הורשע ברצח נער חף מפשע שחייו נגדעו באחת באכזריות קיצונית ובנסיון לחטוף ילד נוסף- ילד בן שמונה, אותו ניסה לחטוף מזרועות אימו בעת שהלכה ברחוב עם ילדיה הקטינים. את העבירות ביצע הנאשם ממניעים אידיאולוגים לאומניים של נקמה, תוך שהוא גורר עימו את קרובי משפחתו קטינים, אשר היו שותפים לביצוע הפשע הנתעב ודינם נגזר לשנות מאסר רבות מאחורי סורג ובריח", אמרו בפרקליטות.

    "למרות חלקו המרכזי של הנאשם שהיה הבגיר בחבורה והראש בתכנון ובביצוע הפשע, ניסה הנאשם להתנער מאחריות ועד הרגע האחרון ביקש לטעון טענות מטענות שונות בנוגע למצבו הנפשי בעת ביצוע הרצח. הנאשם אף ניסה להטיל את האחריות למקרה על שותפיו הקטינים קרובי משפחתו".

    "בית המשפט דחה את טענות אלו וקבע כי בן דוד אחראי למעשיו וכשיר לעמוד לדין. עוד קבע כי הנאשם היה היוזם, המחולל והמבצע העיקרי של המעשה הנתעב. העונש על מעשה הרצח הוא עונש חובה של מאסר עולם. לעונש זה יתווסף עונש בגין עבירת החטיפה בה הורשע הנאשם".

    אביו של מוחמד אבו חדיר, אמר הבוקר כי "אנחנו צריכים צדק, להרוס להם את הבית כמו שהורסים לערבים. אני מצפה שהוא יישאר בכלא לכל החיים ושלא ייתנו לו חנינה".



    0 תגובות