שרון גל: "ההתעסקות בכסף שלי היא אובססיבית ולא ראויה"

חיים הלר No Comments on שרון גל: "ההתעסקות בכסף שלי היא אובססיבית ולא ראויה"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרישתו של שרון גל מהכנסת לאחר מספר חודשים מועטים הביאה לחרושת שמועות, אולם לדבריו אין לו כל שלדים בארון ומבחינתו הוא עזב את הכנסת לטובת החזרה לעולם התקשורת, מאחר שהבין כי הוא לא באמת יכול להשפיע בכנסת.

בראיון שהעניק לעיתון הכלכלי גלובס אומר שרון גל, שהשיק השבוע תוכנית כלכלית חדשה בערוץ 20 "תקשורת לא הייתה חסרה לי אף פעם. במה הייתה לי, אבל לא עניינה אותי תשומת-הלב. באתי כי רציתי לשנות חלק מהדברים שקשורים למציאות חיינו. ייחסתי יותר חשיבות להסתה, והתרעתי מפניה, ואתה רואה מה קורה היום ברחוב – אינתיפאדת הסכינים.

ברגע שראיתי שיש בכנסת יותר ציניות וצביעות מאשר כנות הבנתי שזה לא בשבילי ואמרתי 'שלום'".

על הטענה כי נראה היה כאילו הכנסת הפכה להיות עוד סעיף בקורות החיים בקריירה שלו משיב גל "חשבתי שאשאר בכנסת עוד הרבה זמן, אבל המציאות שפגשתי הייתה אחרת. באופיי אני לא אדם שיכול להגיד 'זה מה יש בוא נשרוד'. לא תכננתי את זה, ככה זה התגלגל, אבל אני בסדר גמור עם זה".

רק השבוע פורסם כי שכרו של גל כמגיש התוכנית הכלכלית בערוץ 20 תעמוד על 65 אלף שקל בחודש לפני בונוסים ועל כך הוא אומר: "ההתעסקות בכסף שלי היא אובססיבית ולא ראויה. אני לא מכיר הרבה שמתעסקים להם בשכר. כל מה שאני מרוויח זה מעבודה קשה. בסוף, שאתה סוכם את כל ההטבות מסביב בכנסת, ומתמחר את העוזרים, אתה מגיע לשכר הרבה יותר גבוה ממה שמרוויחים הטאלנטים בתקשורת, או לפחות אותו הדבר.

"לא באתי מהבית לכנסת, באתי מסביבה כזו של שכר, הלכתי לכנסת כי עשיתי ויתור וחזרתי לזה".



0 תגובות