שרון גל: "לא רואה אנשי ימין מצביעים לגנץ וסער"

    אסתי פלד No Comments on שרון גל: "לא רואה אנשי ימין מצביעים לגנץ וסער"

    העיתונאי שרון גל שוחח בתכנית "המהדורה המרכזית" עם אבי מימרן על מערכת הבחירות שזה עתה החלה | "עונג לראות את אלה שהפנו עורף למחנה הלאומי מנסים עכשיו לקושש תמיכה ותשומת לב" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי שרון גל שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ונתן את פרשנותו לנושאים המרכזיים במערכת הבחירות הנוכחית.

    בפתח השיחה התייחס גל לשיקלי ואמר: "מגיע לו להיות בכנסת הבאה. בימינו נהוג לשכוח את החלוצים הראשונים. אני שמח בשבילו באופן אישי. אני מאד מיודד איתו. הוא עשה מהלך עם הרבה אומץ ואידיאולוגיה".

    "אחרי מה שראינו בשנה האחרונה, לא חושב שמישהו שרוצה ימין יצביע לסער וגנץ. אי אפשר לפסול מנהיג שמוביל 60\61 מנדטים, ולומר שאתה בעד אחדות ובלי חרמות. מי שרוצה ימין לא ייתן את קולו לסער וגנץ".

    "השנה האחרונה גרמה להרבה מאד אנשים להסתכל על המציאות אחרת. אלפי אנשים שלא יצאו להצביע בסבבים האחרונים, בסבב הזה יצאו להצביע" הוסיף גל.

    "הזהות היהודית הביטחון הלאומי ויוקר המחיה אלו הדברים שמטרידים את הציבור. כך עולה מסקרי עומק. יש עוד הרבה זמן למערכת הבחירות כדי לראות לאן יילכו הקמפיינים העיקריים" אמר.

    "שקד אמרה היום שתרוץ עד הסוף, אני חושב שהיא תרוץ עד הסוף של ימינה. משמח לראות את אלה שהפנו עורף למחנה הלאומי מנסים עכשיו לקושש תמיכה ותשומת לב. לכל שבת יש מוצאי שבת".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות