דם נשפך • 3 הרוגים ו- 12 פצועים ב-4 פיגועים בירושלים וברעננה

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ | צילום: דובי מאיר 12 Comment on דם נשפך • 3 הרוגים ו- 12 פצועים ב-4 פיגועים בירושלים וברעננה
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתקפת טרור קשה: שני פיגועים התרחשו בשעה האחרונה בעיר ירושלים. מחבל פלסטיני ביצע פיגוע דריסה ברחוב מלכי ישראל, על פי דיווחים ראשוניים עולה כי הוא נסע עם רכב של חברת 'בזק'  – עימו הוא עלה על המדרכה ופגע בתחנת אוטובוס. לאחר מכן הוא יצא מרכבו עם גרזן בידו ותקף עוברי אורח. באירוע, נרצח יהודי אחד ונפצעו עוד 3 באורח קל.

    על פי פרטים ראשונים עולה כי המחבל הוא תושב מזרח ירושלים בן 22, עובד בחברת בזק, והוא כאמור ביצע את הפיגוע עם רכב של החברה.

    4925c91a-1cf6-4b89-89c5-f421412d3339

    המחבל בפיגוע הדריסה – עובד חברת בזק

    במגביל, דווח על פיגוע ירי שבוצע על ידי 2 מחבלים שירו על אוטובוס אגד קו 78 בעת שנסע ברחוב עולי הגרדום בשכונת ארמון הנציב בבירה, בפיגוע נרצחו שני יהודים ועוד שלושה נפצעו באורח קשה ובינוני..

    מחקירה ראשונית מתברר שהמחבלים בארמון הנציב תכננו לחטוף את האוטובוס ולשבות בני ערובה.

    כעת מתנהל מרדף אחר מחבל נוסף שסייע למחבל מרעננה. כתוצאה מכך – כל הדרכים המובילות לירושלים נחסמו לתנועה והוא נתפס.

    כמו"כ, שני פיגועי דקירה התרחשו הבוקר ברחוב אחוזה בעיר רעננה על ידי 2 מחבלים. הפיגוע הראשון אירע מוקדם הבוקר – מחבל פלסטיני דקר יהודי בתחנת אוטובוס ופצע אותו באורח קל.

    מסוק משטרתי מעל העיר רעננה

    מסוק משטרתי מעל העיר רעננה

    אזרחים השתלטו על המחבל ומאבטחים ששהו באזור – ניטרלו ופצעו אותו באורח קשה, הוא ללא הכרה אך עם דופק. כוחות הצלה וביטחון הגיעו לזירה.

    דובר מד"א מסר בדיווח הראשוני כי "בשעה 08:48 נמסר למד"א מרחב ירקון על 2 פצועים בפיגוע דקירה ברחוב אחוזה 98 ברעננה. מדיווח ראשוני, חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפצוע אחד במצב קל".

    מהמשטרה נמסר כי "סמוך לשעה 08:50 התקבל בתחנת כפר סבא דיווח על אירוע חבלני- דקירה ברח' אחוזה 98 ברעננה. כוחות גדולים של משטרת מרחב שרון בפיקוד ממ"ר שרון תנ"צ קובי שבתאי במקום. מתחקור ראשוני עולה כי צעיר תושב מזרח ירושלים יליד 93' הגיע לתחנת אוטובוס ודקר אדם שהמתין בה.

    "אזרחים שהיו במקום השתלטו על המפגע עד בוא כוחות המשטרה. הפצוע פונה במצב בינוני לקבלת טיפול רפואי. המפגע פונה אף הוא לקבל טיפול רפואי", נמסר מהמשטרה.

    באירוע השני שאירע בעיר רעננה, מחבל דקר גבר ופצע אותו באורח קשה, נדקר קשה, בנוסף הוא פצע עוד 3 פצועים באורח קל.

    גורמי ביטחון ציינו ל'קול חי' כי זו הפעם הראשונה בשנים האחרונות שמתרחשים פיגועים בעיר רעננה, דבר שמעיד, שאין איזור מחוסן בארץ.

    סמוך ליישובי הגדר ברצועת עזה החלה התפרעות והגעה לגדר של מאות פלסטינאים שמתקרבים לגדר ומיידים אבנים וחפצים. כמה מהם חצו את הגדר. מירי הכוחות נפצע אחד לפחות מהפורעים. אין נפגעים לכוחות הביטחון.



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      ה' ישמור צריך לחזור בתשובה!!!!!!!!!!!!!!

    2. 10

      ואנחנו כמו טיפשים נמשיך להעסיק עובדים ערבים.

    3. 9

      חופרים לעצמינו את הבור.
      להפסיק עם העובדים הערבים!!!!

    4. 6

      תעשו איזה תוכנית חיזוק שיחה מאיזה רב על המצב איך וכיצד להתחזק

    5. 4

      ימח שמםםםםםםםםםםם

    6. 1

      צריך לפטר את כולם ימח שמםםםםםםםםםםם