בהמשך לחשיפת 'קול חי' • נינו של האדמו"ר מטאהש שוחרר

    ארי וידר No Comments on בהמשך לחשיפת 'קול חי' • נינו של האדמו"ר מטאהש שוחרר
    16:40
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 במצב קשה, המפגע נוטרל| מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעצר נינו של האדמו"ר מטאהש זצ"ל אמש (רביעי) בידי המשטרה הצבאית שעורר  סערה גדולה בישראל ובקהילות החסידיות בחו"ל, הגיע לסיומו הטוב.

    סערה • רגע לפני הטיסה: נינו של האדמו"ר מטאהש זצ"ל נעצר בנתב"ג כ"עריק" צבאי

    כזכור, כפי שפרסמנו בפרסום ראשון נעצר אמש (יום ד') בסמוך לחצות החתן אלימלך לוי נינו של האדמו"ר מטאהש זצ"ל בביקורת הגבולות בעת שביקש לטוס עם בני משפחתו לשהות בחגים בארה"ב.

    את הלילה העביר החתן במעצר בכלא צבאי בתל השומר והערב היה צפוי לעמוד לדין משמעתי שם היו עלולים קציני הצבא השיפוטיים להשית עליו עונש מאסר של ימים רבים בחשד לעריקות.

    489238-18

    לאתר 'קול חי' נודע כי לוי, בניגוד לטענת הצבא, התייצב כבר לפני מספר שבועות בלשכת הגיוס, שם הובהר לו כי הוא פטור משירות.

    פרקליטו עו"ד שגיא גרינפלד אומר הבוקר לאתר 'קול חי': "הלקוח צפוי לעבור היום הליך משמעתי בפני קצין שיפוט בכיר. לשמחתנו מדובר בהליך פחות פוגעני מאשר משפט פלילי צבאי".

    "לדעתנו יש כאן טעות בעובדה שהוא עצור משום שהוא התייצב ב-12 לאוגוסט בלשכת הגיוס והובהר לו שהוא פטור. הטעות הייתה שהוא לא קיבל זאת בכתב, אבל הוא לא היה מודע לכך שנדרש להגיע שוב ללשכת הגיוס, ואם היה יודע היה מתייצב. אנו מקווים שקצין השיפוט הבכיר יילך לקראתו", אומר העו"ד לאתר 'קול חי'.

    בשעות האחרונות פעלו חברי כנסת וקצינים בכירים בצבא ובהם חברי הכנסת ליצמן, פרוש, גפני, יוגב וזוהר בסוגיה ולאחר שעות ארוכות, החליטו לפני זמן קצר רשויות הצבא לשחרר את לוי ממעצרו ולהמשיך בהליך ביורוקרטי מול שלטונות הצבא.

    עם קבלת ההחלטה אמר לאתר 'קול חי' פרקליטו כי "לאחר שמרשי קיבל את הייעוץ המשפטי הנכון והתמונה הראייתית נפרסה בפני השופט, הוחלט לשחרר את מרשי לאלתר מן המעצר. אנו מברכים על כך".



    0 תגובות