באשדוד מגנים ומתנערים • "המתפרעים אינם תושבי העיר"

    "עם הכל אפשר להתמודד, אבל כשהבן שלך שואל אותך למה בחורי ישיבה הפכו ניידת אתה נשאר המום וללא תשובה"
    יוסי צלניקר 2 Comment on באשדוד מגנים ומתנערים • "המתפרעים אינם תושבי העיר"

    אבי אמסלם: "להפוך ניידת? זה חמור מאוד וצריך למצוא את הפורעים הללו ולמצות איתם את הדין, אותם בחורי ישיבות בתחפושת לא מוסיפים כבוד למגזר החרדי" • "נוצר מצב כאילו באשדוד ישנם חרדים המשתווים לקניבלים"

    צילום: יעקב כהן
    "עם הכל אפשר להתמודד, אבל כשהבן שלך שואל אותך למה בחורי ישיבה הפכו ניידת אתה נשאר המום וללא תשובה"
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיר אשדוד כמרקחה כאשר התקשורת הארצית מתעסקת בלילה הסוער שהיה ברחוב רבי יוסי בן חלפתא שברובע ז', שם, למרבה הבושה, הפכו צעירים חרדים ניידת משטרה ופגעו ברכוש משטרתי נוסף בעת ששוטרי משטרה צבאית הגיעו ללכוד עריקים שלא התייצבו לצו ראשון.

    נסיונות לכידת עריקים בירושלים ואשדוד הסתיימו בהפיכת ניידת

    גורמים במשטרת ישראל ציינו כי התקיפה הזו לא מתקבלת על הדעת, על אחת כמה וכמה בזמן שהשוטרים לא הפגינו אלימות כלפי המתגודדים כל עיקר.

    שר הבטחון משה יעלון מיהר לגנות ואמר כי "ההתקפה האלימה הלילה כלפי חיילי צה"ל שהגיעו לבצע את משימתם באשדוד, וכלפי שוטרים שהוזעקו לסייע להם, היא בלתי נסבלת ומחייבת נקיטת יד קשה אל מול המתפרעים. אסור לנו להיות סובלניים למיעוט קיצוני ופורע חוק, ומי שמרים ידו על חיילי צה"ל – או נוקט באלימות באופן כללי – חייב להיענש בחומרה. אני מצפה מראשי הציבור החרדי לגנות את האירוע האלים, הנוגד באופן מוחלט את מגמות ההשתלבות של צעירים חרדים בצה"ל ובמעגל העבודה – באופן שתורם הן לחברה החרדית והן למדינת ישראל".

    אבל יעלון לא לבד. גם חבר מועצת העיר ועוזר שר הדתות אבי אמסלם אומר לכלי תקשורת באשדוד כי אותם אלו שהפכו את הניידת הם פורעים וצריך להוקיע אותם. "כבר בלילה מאוחר שמעתי על המקרה החמור שהתרחש ברובע ז', והזדעזעתי נורא לשמוע" אומר אמסלם.

    "להפוך ניידת? זה חמור מאוד וצריך למצוא את הפורעים הללו ולמצות איתם את הדין. אותם בחורי ישיבות בתחפושת לא מוסיפים כבוד למגזר החרדי".

    לדבריו "עם הכל אפשר להתמודד, אבל כשהבן שלך שואל אותך למה בחורי ישיבה הפכו ניידת אתה נשאר המום וללא תשובה".

    אמסלם טוען כי המתפרעים "אינם תושבי העיר אלא הגיעו מבחוץ. נוצר מצב כאילו באשדוד ישנם חרדים המשתווים לקניבלים, אבל הם כלל לא מכאן, וזה מכפיש ציבור שלם שנשאר מקופח עקב המקרה החמור".

    "אני בטוח שכל מנהיגי הציבור החרדי בעיר מגנים בכל תוקף את המקרה המזעזע הזה, ואנחנו נפעל בדרכינו כדי למנוע מקרים כאלו בעתיד" דברי חבר המועצה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      השוטרים המופרעים לא עשו כלום?
      הם לא באו לעצור בן ישיבה.
      מיהו בכלל אמסלם הטיפש הזה? חבר של דרעי שעשה שבע ברכות מעורב?
      הוא שייך בכלל למפלגה שמרדה במרן ותומכת בגיוס חרדים בניגון למכתבו המפורש של מרן ושל מועצת חכמי התורה.

      הצבא צריך להבין שאסור לו לפתוח במלחמת דת מול החרדים.
      החזון איש כבר אמר לבן גוריון. כי נכון שלמדינה יש יותר כח. אבל בנושאי דת היא תמצא מולה פלוגות של מתאבדים!

    2. 1

      שטויות, החזון איש לא אמר ולא יאמר דבר כזה אחרי שכתב במפורש ש"אין דרכינו באלימות" וגם הרב ש"ך אמר כו"כ פעמים "און אלימות" אז מאיפה בא התרבות הזאת??? בושה וחילול ה'