ח"כ יוגב בהתבטאות חריפה: "צריך להרים כף של טרקטור D9 על בג"ץ"

בנצי לייזרוביץ No Comments on ח"כ יוגב בהתבטאות חריפה: "צריך להרים כף של טרקטור D9 על בג"ץ"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות הרס הבתים היום בבית אל לאחר פסיקת בג"ץ – נשמעו התבטאויות חריפות בצד הימני של המפה הפוליטית.

ההתבטאות החריפה ביותר נשמעה מפי ח"כ מוטי יוגב מ'הבית היהודי' שהתבטא נגד שופטי בג"ץ ואמר כי "צריך להרים כף של טרקטור D9 על בג"ץ", לדבריו, "למרות התב"ע בתוקף והיתר הבנייה מדובר בשרלטנות של בג"ץ ובחוסר צדק. אנחנו כמערכת מחוקקת נדאג לרסן את השלטון המשפטי במדינה ואת הזנב שמכשכש בכלב".

בתגובה לדבריו החריפים של יוגב אמר השר לביטחון פנים גלעד ארדן כי "כולנו צריכים לגנות התבטאויות כמו ההתבטאות של ח"כ מוטי יוגב".

השר ארדן אמר כי "זימן לנו בורא עולם עיתוי אומלל למה שקורה היום וכך יצא שהחלטות בית המשפט העליון יצאו בעיתוי מאוד כואב כשאנחנו מציינים עשור להתנתקות. הוא בטח כואב כשאני חלק ממשלה לאומית שצריכה לפעול כדי לחזק את ההתיישבות, אבל מצד שני אנחנו ממשלה שמכבדת את החוק ואת החלטות בית המשפט".

לדבריו, "שמענו ביממה האחרונה התבטאויות קשות, אתם ציינתם את ההתבטאות של ח"כ יוגב. גם אם יש לנו ביקורת, אמירות כמו של ח"כ יוגב אין להם מקום ואני מגנה אותם. יש אנשים שעלולים לפרש אותם כלגיטימציה לאלימות כלפי שופטים או שוטרים".

"מי שלא יגבה החלטות של בית המשפט יוביל אותנו ואנרכיה וזה לא יכול לדור בכפיפה אחת עם נאמנות למדינה. כולנו צריכים לגנות התבטאויות כמו ההתבטאות של ח"כ מוטי יוגב".

יו"ר האופוזיציה והמחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "דחפורים, ארונות קבורה וצעקות איום על בית המשפט ממרפסות וגגות, כל זה ונתניהו – שותק. ביבי האחריות עליך. תתעשת".

גם יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, הגיבה בחריפות. לדבריה, "שקד ובנט מצטרפים למרד המתנחלים בשלטון החוק. הניסיון למנוע הוצאה לפועל של החלטת בג"ץ הוא בלתי מתקבל על הדעת, ומחריד ששרת המשפטים נותנת יד לרמיסת החלטות בג"ץ".



0 תגובות