פיגוע בירושלים • ההרוג: שלום יוחאי שרקי

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ 1 Comment on פיגוע בירושלים • ההרוג: שלום יוחאי שרקי
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (חמישי) נפטר מפצעיו שלום יוחאי שרקי בן ה-25 לאחר שנפצע אמש באורח אנוש בתאונה שהוגדרה בתחילה כ'חשד לפיגוע' בצומת הגבעה הצרפתית בירושלים. בנוסף מצבה של האישה שנפצעה גם היא באירוע מוסיף להיות קשה.

    שרקי הוא בנו של הרב אורי שרקי ר"מ במכון מאיר ורבהּ של קהילת "בית יהודה" בבירה. אחיו הוא עיתונאי ערוץ 2 יאיר שרקי.

    נסיבות האירוע נחקרות ע"י שירות הביטחון הכללי ומשטרת ירושלים.

    מהחקירה הראשונית עולה כי סמוך לחצות עמדו השניים בתחנת אוטובוס בשדרות חיים בר לב בעיר כשרכב ובו נהג פלסטיני, תושב מזרח ירושלים, עלה על המדרכה ופגע בהם במהירות גבוהה.

    נהג הרכב הפוגע הינו תושב מזרח ירושלים כבן 37, נשוי ללא ילדים, מתגורר בענאתא החדשה, ללא מעצרים קודמים.

    החשוד יועבר לחקירת שב"כ לאחר השלמת בדיקות בבית החולים הדסה עין כרם. כאמור, בשלב זה כלל כיווני החקירה נבדקים, לרבות האפשרות כי מדובר בפיגוע מכוון.

    פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו לשניים טיפול ראשוני ופינו אותם במצב קשה מאוד לבית החולים הדסה עין כרם, כשהם סובלים מפגיעות ראש, מורדמים ומונשמים. כאמור, לאחר שבמהלך הלילה נאבקו הרופאים על חייו, הבוקר נאלצו לקבוע את מותו של שרקי.

    תגובת המשטרה

    ממשטרת ישראל נמסר כי אתמול בלילה פגע רכב פרטי, נהוג ע״י גבר ערבי כבן 37 תושב ענתא החדשה, בשני אזרחים יהודים שהיו בתחנת אוטובוס בצומת האוניברסיטה העברית – דרך שועפט ופצע אותם.

    אחד הפצועים, גבר יהודי כבן 26, נפטר מפצעיו בבית החולים והפצועה השניה, צעירה יהודיה כבת 20,  מאושפזת במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם.

    החשוד נעצר ותוחקר ע״י ימ״ר ירושלים ושב״כ. מתחקור וממצאים ראשוניים מתחזק החשד שמדובר באירוע פח״ע. יחד עם זאת החקירה נמשכת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מרטיט ועצוב מאד צריך להיתחזק מאד בתפילה