איבגי: "מקומם שכל אמירה שיוצאת מפי אדם עם מגבעת וזקן היא לא לגיטמית"

    ארי וידר 4 Comment on איבגי: "מקומם שכל אמירה שיוצאת מפי אדם עם מגבעת וזקן היא לא לגיטמית"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתה התקשורתית נגד הציבור החרדי על רקע המשא ומתן הקואליציוני מצליח להרגיז גם אישים שאינם קשורים למגזר החרדי ואף לא הדתי.

    איש התקשורת ומגיש החדשות אמיר איבגי מהערוץ הראשון מתקומם על ההתייחסות התקשורתית למגזר החרדי. "לא רק עכשיו" הוא מבהיר בשיחה לאתר 'קול חי' "הדבר הזה שכל אמירה שיוצאת מפי אדם עם מגבעת וזקן הופכת להיות לא לגיטמית זה דבר מקומם ביותר".

    "חברי הכנסת החרדים הם לוחמים חברתיים" אומר איבגי "כשדואגים טיפולי שיניים חינם זה גם לשני הילדים שלי ולא רק לחרדים, לכן הדבר לא נכון עובדתית ולא נכון מוסרית".

    הכותרות בימים האחרונים שמציגים את המפלגות החרדיות כסחטניות מקוממת אותו במיוחד "למה מה שמפלגות אחרות דורשות לא מקבלות המילה סחטנות וכאשר זה נעשה על ידי חרדים אומרים שזו סחטנות" הוא שואל.

    -אתה לא חושש לומר את הדברים שהם לא במיינסטרים?

    "ממש לא. אין לי ממה לחשוש. אני אף פעם לא הייתי חלק מהברנז'ה התל אביבית. אני בא מהפריפריה".

    איבגי מספר כי בעת שעבר חוק הגיוס הוא התבטא נגדו בשידור שהגיש ברשת ב' של קול ישראל "אמרתי זאת בשידור. אני חושב שעושים עוול גדול לציבור החרדי ואני בהחלט אומר זאת בקול רם".

    לדבריו, "התגובות שאני מקבל מדהימות. ואני מדבר גם תגובות מהציבור החרדי", הוא מטעים כי "השיח מטריף אותי. ואני ממש לא חרדי ולא דתי. אני לא סובל את השיח הזה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למי שלא עובד ולא משרת בצבא ולא מאמין במדינת ישראל . אין לו זכות לדבר.