נתניהו בכותל: "מאוד מעריך את ההחלטה לבחור בי ובחבריי כנגד כוחות גדולים"

    אבי יעקב No Comments on נתניהו בכותל: "מאוד מעריך את ההחלטה לבחור בי ובחבריי כנגד כוחות גדולים"
    14:56
    23.05.24
    מנחם טוקר No Comments on יאשרו את הפארנצ'עס? דובר ראש העיר: "מאמין שיפתר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום, לאחר הנצחון הגדול שלו, לכותל המערבי ונשא תפילה קצרה.

    רב הכותל המערבי, הרב שמואל רבינוביץ אמר אתו פרק קכ"ב בתהילים ולאחר מכן ראש הממשלה טמן פתק בין נדבכי הכותל המערבי ונשא דברים בהתרגשות על הזכות שנפלה בחלקו להיבחר כראש הממשלה.

    לתקשורת הוא אמר "כאן, במקום הקדוש ביותר לעם היהודי, אני נפעם מהמשמעות ההיסטורית של המקום הזה לעמנו, עם עתיק כבן 4,000 שנה, שחידש את חייו הלאומיים במולדתו ההיסטורית. אני נרגש מכובד האחריות שעם ישראל הטיל על כתפיי. אני מאוד מעריך את ההחלטה הזו של אזרחי ישראל לבחור בי ובחבריי נגד כל הסיכויים וגם כנגד כוחות גדולים".

    IMG-20150318-WA0136

    הוא חזר על הבטחתו מנאום הנצחון אמש ואמר "אני מבקש לומר שאעשה כל שביכולתי כדי לדאוג לרווחתם ולביטוחנם של כל אזרחי ישראל, ובעזרת השם נעשה ונצליח".

    באותו עניין, שר הבטחון יעלון הוציא הבוקר הודעת נצחן ובה כתב "זה היה קשה ומאתגר, אך התבונה ניצחה, ודרך הליכוד בראשות בנימין נתניהו שוב קיבלה מנדט מהעם להוסיף ולהוביל את מדינת ישראל. האתגרים שלפנינו כבדים ומורכבים, ורק ההנהגה המנוסה והאחראית של תנועת הליכוד בראשות נתניהו תדע להתמודד עימם. בביטחון, בכלכלה, ברווחה, בחברה, בדיור ובכל תחום בחיינו – נמשיך בדרך בה אנו פוסעים ומובילים את ישראל לפסגות חדשות, ונצליח".



    0 תגובות