נתניהו מזהיר מפני הכרה בפלסטינים: "תהיה מדינת טרור"

    חדשות קול חי 1 Comment on נתניהו מזהיר מפני הכרה בפלסטינים: "תהיה מדינת טרור"

    "פרס לטרור לא יביא שלום – והוא גם לא יעצור אותנו מלנצח את החמאס": ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב להכרזת ספרד, נורבגיה ואירלנד, כי יכריזו על הכרה חד צדדית במדינה פלסטינית. שר החוץ ישראל כ"ץ הורה להחזיר מידית לישראל להתייעצויות את שגרירי ישראל במדינות הללו ובנוסף לזמן את שגרירי אירלנד, ספרד ונורווגיה לשיחת נזיפה

    צילום: איתי בית-און / לע״מ
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מצהיר בדקות האחרונות: "הכוונה של מספר מדינות באירופה להכיר במדינה פלסטינית היא פרס לטרור. 80% מהפלסטינים ביהודה ושומרון תומכים בטבח הנורא של ה-7 באוקטובר. לרוע הזה אסור לתת מדינה".

    "זאת תהיה מדינת טרור, היא תנסה לבצע שוב ושוב את הטבח של ה-7 באוקטובר, ולזה לא נסכים. פרס לטרור לא יביא שלום – והוא גם לא יעצור אותנו מלנצח את החמאס".

    כזכור, שלוש מדינות באירופה, ספרד, נורבגיה ואירלנד, הודיעו היום (רביעי) באופן רשמי כי יכריזו על הכרה חד צדדית במדינה פלסטינית, בעוד שישה ימים.

    בעקבות ההחלטה, שר החוץ ישראל כ"ץ הורה להחזיר מידית לישראל להתייעצויות את שגרירי ישראל במדינות הללו ובנוסף לזמן את שגרירי אירלנד, ספרד ונורווגיה לשיחת נזיפה במהלכה יצפו בסרטון החטיפה מה-7.10, ואמר "החליטו להעניק מדליית זהב למרצחי החמאס, נמחיש להם איזו החלטה מעוותת קיבלו ממשלותיהן".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      את החמס מנצחים עם מטוסים באספהאן
      לא עם מטוסים בעזה.