תכירו את הפתרון למצוקת הדיור של ש"ס: דירה בליסינג

    דוד קורצווייל 4 Comment on תכירו את הפתרון למצוקת הדיור של ש"ס: דירה בליסינג
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תוכנית שהציג ח"כ כהן מגלה כי תוכנית 'דירה בליסינג' אמורה לפתור צרות רבות שקיימות היום בשוק הדיור.

    פרויקט הדיור יתבצע באמצעות חכירת דירה על-ידי הצרכן הסופי לתקופה של 18 שנה, עד להעברת הדירה לבעלותו הסופית. הפרויקט, כפי שמוצע, יתבצע בשלב ראשון בפריפריה של אזור המרכז בישובים כגון רמלה, לוד, באר יעקב, קריית גת, מודיעין וראש העין לבניה של 500 יחידות דיור כפיילוט. שכר הדירה שיגבה יהיה זה המקובל באותו אזור בו יוקם הפרויקט, במחיר שנע בין 3500-4800 שקל לחודש.

    "מדובר בתוכנית מהפכנית, מחוץ לקופסא, לא במסלול קונבנציונלי", הסביר ח"כ כהן, "היא גובשה לפני ארבע שנים עוד בתפקידי כסגן שר אוצר. התוכנית ממומנת כולה, והיא תבוצע באמצעות מימון חוץ בנקאי בדירוג אשראי הגבוה ביותר (AAA) וכן בניהול חברה ממשלתית. זו תוכנית הדיור של ש"ס, המבוססת על תוכנית מרשל (התוכנית להבראת אירופה), שמציעה פתרון זמין לזוג צעיר אשר לא יצטרך יותר הון עצמי לרכישת דירה. 85% מהדירות בארה"ב בנויות כך. גם שדות התעופה בנגב בישראל נבנו באותה שיטה ומשם גם לקחנו את הרעיון".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ש"ס היחידה שבראש מטרותיה ועדיפויותיה זה לעזור לכל העדות והמגזרים והשכבות, רוב ההישגים הכלכליים למען החברה הישראלית באו מש"ס….

    2. 3

      רק ש"ס באמת דואגת לנו ולא הולכת לפי אינטרסים אישיים כמו "יחד" שמתעטפת במעטה ימניות כדי לעבור את החסימה, ישי פועל לפי גחמותיו האישיות וכבודו העצמי….

    3. 2

      פתרון של חוסר מקצועיות – פשוט לא ישים

      יש משכנתא ! מה ההבדל ? מה החידוש ? יותר גרוע ממשכנתא, החזר של יותר כסף בכל חודש !???