שבוע לטבח • בהר נוף והיום יושק אמבולנס להחובש הר נוף – מד"א

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שבוע לטבח • בהר נוף והיום יושק אמבולנס להחובש הר נוף – מד"א
    17:19
    03.06.24
    eng
    20:29
    03.06.24
    אבי מימרן No Comments on ח"כ קרויזר: "גם אחר ההסכם עדיין יהיו חטופים בעזה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשבוע לאחר הטבח הנורא בביהכ"נ קהילת בני תורה בשכונת הר נוף יושק היום בטקס מיוחד ומרגש אמבולנס מד"א חדש שישרת את תושבי השכונה תחת 'החובש הר נוף' . טקס ההשקה היה אמור להיות בשבוע שעבר אולם בשל הטבח הנורא הוחלט לדחות אותו להיום (חמישי) .בנוסף בעצה עם התורם הוחלט כי האמבולנס יהיה לעילוי נשמת ארבעת הנרצחים בטבח ולעי"נ השוטר מהגליל שחרף נפשו ונהרג בעת שהגן על מתפללי ביהכ"נ אולם נורה ע"י המחבלים ונפטר בביה"ח.

    ארגון מד"א – החובש הר נוף הוקם לפני כ-30 שנה בהוראתו וברכתו של האדמו"ר מבוסטון זצ"ל. לפני כ-30 שנה לא היה נהוג שישנם חובשים בכל קרן רחוב, ועל כן ביקש האדמו"ר לייסד את הארגון שיגיש סיוע רפואי מהיר לתושבים. הארגון אשר כפוף מקצועית למגן דוד אדום מחזיק היום בכ-40 חובשים ופרמדיקים ובשתות ישנם רופאי שבת אשר מייעצים לארגון.

    מתנדבי הארגון שהינם אף תושבי השכונה הגיעו לזירת הפיגוע תוך שניות ספורות והצילו חיי אדם רבים תוך שחירפו את נפשם תחת האש הצולבת של המחבלים. בנוסף במהלך כל ימי השבעה ליוו מתנדבי הארגון את משפחות הקדושים בתמיכה רפואית ומוראלית.

    IMG-20141124-WA0115

    IMG-20141124-WA0121בטקס היום במנהלת הר נוף ישתתפו בני המשפחות השכולות מהטבח, חלק מהפצועים , מנכ"ל מדא אלי בין, דוברי מדא י-ם דני רוטנברג ואיציק אסרף שבעת הפיגוע היו בין הראשונים בזירה. מנהלי מדא מרחב י-ם. רבני שכונת הר נוף ואישי ציבור.
    בשיחה עם קול חי אומר אסרף: "ללא ספק האמבולנס שנתרם לעי"נ הנרצחים והשוטר יתן מענה לאלפי תושבי השכונה שהזכויות בהצלת החיים זהו עילוי נשמתם של הקרבנות"



    0 תגובות